Miten varmistetaan myynnillisesti parempi vuosi 2025?

Vuosi 2025 on alkanut ja samalla on aika lunastaa tälle vuodelle asetetut lupaukset ja tavoitteet. Minkälaisia ja kuinka kunnianhimoisia tavoitteita olette yrityksessänne asettaneet vuodelle? Onko keskiössä nykytilanteen ylläpitäminen vai kasvun saavuttaminen?

Useimmilla yrityksillä tavoitteet painottuvat jälkimmäiseen, jolloin on erityisen tärkeää varmistaa, että myynti on resursoitu ja organisoitu mahdollisimman optimaalisesti. Vuodenvaihde merkitsee monille myös uuden alun aikaa, mikä voi tuoda mukanaan resursointiin liittyviä haasteita. Osaavat työntekijät saattavat siirtyä uusiin tehtäviin, ja tilalle tarvitaan nopeasti uusia tekijöitä.

Me Rainmakerilla olemme erikoistuneet auttamaan juuri tällaisissa tilanteissa. Palvelumme tarjoavat ratkaisuja, kun resursoinnissa tapahtuu muutoksia, joihin tarvitaan pikaisia toimenpiteitä. Esimerkiksi tietylle ajanjaksolle asetettu tiukka myyntitavoite voi synnyttää tarpeen määräaikaiselle resursoinnille. Ratkaisemme vastaavanlaisia tilanteita viikoittain henkilöstövuokrauksen (try & hire -malli) ja suorarekrytointien avulla.

Resursointiin liittyvien haasteiden lisäksi alkuvuosi voi tuoda mukanaan toisen merkittävän ongelman: myynnillisten aktiviteettien vähäisyyden. Jos myyjän kalenteri ei vielä tammikuun alussa sisällä sovittuja tapaamisia, tähän tilanteeseen on reagoitava nopeasti, jotta myyntitavoitteet voidaan saavuttaa. Juuri tätä varten olemme kehittäneet Rainmakerin SDR-palvelun – auttamaan tilanteissa, joissa myynnin aktiviteetteja on lisättävä laadukkaasti, tehokkaasti ja oikealle kohderyhmälle.

 

Me Rainmakerilla olemme valmiina tukemaan sinua näissä haasteissa. Jos vuosi 2025 ei ole käynnistynyt optimaalisella tavalla ja myynnin haasteisiin tarvitaan oikeanlaisia ratkaisuja, jätä meille yhteydenottopyyntö. Myyntitiimimme ottaa sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä.

 

 

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.