Webinaari: AI:n mahdollisuudet myynnissä ja asiakaspalvelussa

 

 

12.6.2024 klo 10-11 keskustelemme lisäarvon luomisesta asiakaspalvelun ja myynnin tehostamiseksi mm. tekoälyavusteisesti. Webinaarissa mukana Haaga-Helialta vieraileva työelämäyliopettaja Joona Mäntyvaara, Monzuun Oy:n toimitusjohtaja Risto Pyykkönen sekä Rainmakerin myynti- ja kehitysjohtaja Henri Forss.

 

Keskustelemme webinaarissa mm. seuraavista aiheista:

 

  • Automatisoitu laadunvalvonta
  • Asiakaspalvelun tehostaminen ratkaisukeskeisellä vuoropuhelulla
  • Häiriökontaktien hallinta asiakaspalvelussa
  • Agenttikohtainen kehitys tekoälyavusteisesti
  • Asiakaspalvelun ja myynnin työkalujen pipeline 2024
  • Kohti AI -avusteista asiakasdialogia
    • PATA -hanke 2024-2026 (kolmen vuoden AI -tutkimushanke Haaga-Helia & Turun Yliopisto)
    • Mahdolliset skenaariot ja kehityspolut myyntiorganisaation kyvykkyyksien parantamiseksi

 

Webinaaria pääset seuraamaan LinkedInin kautta. Alla linkki, jolla pääset ilmoittautumaan:

Webinaari: AI:n mahdollisuudet myynnissä ja asiakaspalvelussa

 

Tervetuloa mukaan!