Keskisuomalainen
Mediakonserni Keskisuomalainen ja Rainmaker aloittivat kasvokkain tehtävän myynnin kumppanuuden keväällä 2023.
Yhteistyö käynnistettiin pilotilla Keski-Suomen alueella. Hyvät tulokset pilotissa johtivat toistaiseksi voimassa olevaan kumppanisuhteeseen. Myynnillä tuetaan Keskisuomalaisen strategisten tavoitteiden saavuttamista ml. uusien asiakkaiden tuominen laadukkaan tuotteen pariin, alueellisten brändien näkyvyyden lisäämistä sekä digitaalisten tuotteiden käytön tukea.
Hyvin kehittyneen myynnin myötä yhteistyö on laajentunut vuoden 2025 aikana uusiin kaupunkeihin esimerkkeinä Kuopio, Lappeenranta, Joensuu, Lahti ja tavoitteena on käynnistää myynti yhä useammassa kaupungissa.
Mediakonserni Keskisuomalaisen ja Rainmakerin välinen yhteistyö on edennyt menestyksekkäästi. Rainmaker toimii Keskisuomalaisen kumppanina kasvokkain tehtävässä myynnissä, asiakaspalvelussa ja B2B- sekä B2C- puhelinmyynnissä.
Yhteistyö on Keskisuomalaisen mukaan ollut mutkatonta ja erittäin antoisaa. Keskisuomalainen suosittelee Rainmakeria kumppaniksi yrityksille, jotka arvostavat asiakaspalvelun ja myynnin ulkoistuksessa laatua, tehokuutta ja sujuvaa yhteistyötä.
Milla Hänninen
Konsernin kuluttajamyynnin johtaja
Keskisuomalainen Oyj
Mediakonserni Keskisuomalainen – Vahvasti valtakunnallinen, aidosti paikallinen
Olemme suomalainen mediakonserni ja julkaisemme 100 mediaa. Lisäksi tarjoamme markkinointiviestintä-, tutkimus-, paino- ja jakelupalveluita. Meillä työskentelee 5 000 eri alojen ammattilaista. Keskisuomalainen Oyj on listattu Helsingin pörssiin.
Mediakonserni Keskisuomalaisen painetut ja digitaaliset lehdet, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista eli 71 prosenttia koko väestöstä.