Celectus Oy haastaa yritykset toteuttamaan työhyvinvointia uudella tavalla

Celectus on viime aikoina nauttinut työpaikkana suosiota myyntialalle tähtäävien nuorten keskuudessa. Suosion taustalla on panostaminen myyjien hyvinvointiin ja työntekijöiden työssä jaksamiseen täysin uudella tavalla.12046682_876812119054954_2999425023143822551_n

Yritys on halunnut ottaa kantaa käsillä olevaan isoon ongelmaan suomalaisten työikäisten liikkumattomuudesta sekä tuoda esiin vaihtoehtoisia tapoja yhdistää liikunta työhön. (Valtion liikuntaneuvosto, lausunto 26.11.2014)

”Pohdimme pitkään, miten voisimme omalta osaltamme vaikuttaa ja kannustaa nuoria liikkumaan ja jaksamaan paremmin. Perustimme vuoden vaihteessa Leijonaliigan, joka yhdistää työn ja terveelliset elämäntavat luontevasti toisiinsa”, Celectuksen myyntipalveluiden johtaja Kim Lehtola kertoo.

Työntekijöitä kannustetaan liikkumaan, syömään paremmin ja nukkumaan hyvin

Leijonaliiga on yrityksen työntekijöiden myyntityöstä kimmokkeen saanut peli johon on yhdistetty liikkuminen ja valmentaminen. Alueelliset työtiimit eli joukkueet ottavat mittaa toisistaan niin myyntitulosten kuin urheilun kautta rakentuvasta pistepörssissä. Parhaat pelaajat kerätään maajoukkueleirille jossa käydään läpi myynti- sekä urheiluvalmennusta. Leijonaliiga on laaja kokonaisuus, joka yhdistää erilaiset tulokselliset mittarit, työhyvinvoinnin ja terveyden  työkalut, työntekijöiden palkitsemisen ja erilaiset ohjaukselliset elementit.

Leijonaliigan ”pelaajat” eli työntekijät vastaavat vapaaehtoiseen terveyskyselyyn ja saavat henkilökohtaisen kehitysohjelman. Jokainen vastaaja saa aktiivisuurannekkeen ja seurantaohjelmiston oman kehittymisensä seuraamiseen. Työntekijöitä kannustetaan liikkumaan, syömään paremmin ja nukkumaan hyvin. Myyntialueilla järjestetään yhteisiä aamulenkkejä ennen työpäivää ja messuviikonloputkin on käännetty täysin päälaelleen totutusta myyntiarjesta messuilla.

Tämän vuoden aikana Celectus on tehnyt jo 100 uutta palkkausta

Celectus on vuonna 1999 perustettu uusmyynnin palveluyritys, jonka toiminnan keskiössä on myyntityö ja sen kehittäminen analogisesti, digitaalisesti ja omnikanavaisesti. Tällä hetkellä Celectus työllistää lähes 1000 myyntialan ammattilaista ja pelkästään vuoden 2014 aikana yrityksen myyntipalveluihin syntyi 100 kokonaan uutta työpaikkaa. 

 

Lisätiedot:

Rainmaker

Myyntipalveluiden johtaja, Kim Lehtola
Puh. +358 400 406 870
Email: kim.lehtola@rainmaker.fi

 

 

Kim Lehtola

Myynnin isäleijona, joka tietää miten fiiliksestä tehdään fyrkkaa. Kim on suvereeni yhdistämään kellontarkat prosessit huikeaan myyntifiilikseen. Motivoinnin mestarin käsissä nuoret myyjät löytävät tekemiselleen tarkoituksen ja työlleen suunnan. Kimin energiatasot tarttuvat vääjäämättä keskustelukumppaniin ja kuuntelijaan. Intohimo tarttuu ja rakkaus lajiin leviää. Jos myynti torkkuu tai nukkuu, Kimillä on keinot uuden aamun sarastukseen. Herätkää, elämä on tässä ja nyt.

Lisää artikkeleita käyttäjältä Kim Lehtola

Haluatko uusia ajatuksia sähköpostiisi?

Hienoa! Alla olevasta painikkeesta pääset tilaamaan uutiskirjeemme, joka ilmestyy muutaman kuukauden välein.

Tilaa tästä!

Etsimme ehkä juuri Sinua. Tositarkoituksella.

Ei ole erityisen tärkeää, mitä sinä olet tehnyt ja missä. Kiva jos olisit asiakkaiden kanssa työskennellyt, ehkä myynnissä tai jossain läheisessä roolissa. Loppujen lopuksi sekään ei ole niin tärkeää.

Ennenkaikkea haluamme kuulla mistä sinä unelmoit ja miten sinä kukoistat. Se kiinnostaa.

Laita meille viestiä, me soitamme sinulle.

Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten