Rainmaker mukana rakentamassa Carunan liikkuvaa Asukaspalvelua

Carunalla on käynnissä mittava sähköverkon parannusohjelma, joka on nyt siinä vaiheessa, että rakentaminen siirtyy aiempaa lähemmäs koteja. Caruna ja Rainmaker huolehtivat yhdessä siitä, että asukkaat ovat koko ajan tietoisia, miten rakentaminen etenee ja mitä vaikutuksia sillä on asukkaiden arkeen.

”Panostamme voimakkaasti asiakastarpeen mukaisten palvelujen ja asiakaspalvelumuotojen kehittämiseen. Samaan aikaan kun mahdollistamme asioinnin 24/7 digitaalisissa kanavissa, haluamme tuoda rinnalle kohtaamiset asiakkaiden kotien läheisyydessä”, Carunan asiakkuusjohtaja Katriina Kalavainen painottaa.

Caruna ja Rainmaker aloittavat yhteistyön, jonka aikana Asukaspalvelu lähestyy sähköverkon parannushankkeiden alueella asuvia ehkä yllättävissäkin paikoissa, mutta ainakin siellä, missä ihmiset liikkuvat päivittäisillä asioillaan.

ASUKASPALVELU ON LÄSNÄ

Caruna Asukaspalvelu liikkuu asukkaiden parissa ja kertoo rakentamisen etenemisestä ja Carunan palveluista juuri siellä, missä Caruna parhaillaan rakentaa.

”Ihmiset haluavat tulla kohdatuksi ja keskustella yritysten asioista kasvotusten. Tämän konseptin luominen on ollut innostavaa. Olemme erittäin mielellämme mukana tässä hankkeessa”, Rainmakerin luova johtaja Kim Lehtola toteaa.

Lue koko tiedote täältä.

 

Haluatko uusia ajatuksia sähköpostiisi?

Hienoa! Alla olevasta painikkeesta pääset tilaamaan uutiskirjeemme, joka ilmestyy muutaman kuukauden välein.

Tilaa tästä!

Etsimme ehkä juuri Sinua. Tositarkoituksella.

Ei ole erityisen tärkeää, mitä sinä olet tehnyt ja missä. Kiva jos olisit asiakkaiden kanssa työskennellyt, ehkä myynnissä tai jossain läheisessä roolissa. Loppujen lopuksi sekään ei ole niin tärkeää.

Ennenkaikkea haluamme kuulla mistä sinä unelmoit ja miten sinä kukoistat. Se kiinnostaa.

Laita meille viestiä, me soitamme sinulle.

Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten