RAINMAKER CONTACT CENTER

Rainmakerin contact centereissä työskentelee lähes 700 ammattilaista, jotka tuottavat maailmanluokan asiakaskohtaamisia asiakkaillemme. Täällä voit tutustua tarkemmin siihen, mitä asiakkaamme kertovat meistä. Tervetuloa tutustumaan!

Myynnin ja asiakaspalvelun kumppanina alusta alkaen

Moi on uusi operaattori, jonka koko toiminnan ajan yksi vahva kumppani on ollut Rainmaker. Myynnissä, asiakaspalvelussa ja erilaisissa taustatehtävissä Rainmakerin asiakaslähtöinen toimintatapa on vakuuttanut kumppanin. Erityisesti kiitosta on saatu osaavasta ja joustavasta resursoinnista sekä chat-myynnin huippuosaamisesta.

Ota yhteyttä, jutellaan lisää!

Asiakkaan ääni -podcastissa Pete Lahtinen Moi Monbiililta

”Moilla kumppaneiden valinta ja yhteistyö ovat äärimmäisen tärkeitä, siksi että kaikki työ tehdään loppukädessä kumppaneiden toimesta”, kertoo Pete Lahtinen Moi Mobiililta uusimmassa podcastissa.

 

Fortum – Monikanavaista myyntiä intohimolla

Yhteistyömme Fortumin kanssa käynnistyi vuonna 2011.
Myynti- ja asiakaspalvelua puhelimitse ja chatissa olemme tuottaneet Fortumille vuodesta 2015 alkaen.

Tänä päivänä olemme Fortumille merkittävä myynnin kumppani.

Ota yhteyttä, jutellaan lisää!

Asiakkaan ääni -podcastissa Miika Toivanen Fortumilta

Tässä podcastissa Miika Toivanen, joka vastaa Fortumilla ulkoisista myynnin kumppaneista kertoo kireän kilpailutilanteen haasteista ja haasteiden voittamisesta.

Helsingin Sanomat on puhelinmyynnin huipputuote

Rainmaker on Helsingin Sanomien merkittävin kumppani puhelimitse tapahtuvassa myynnissä. Avoin ja tiivis kumppanuus on mahdollistanut tuloksekkaan ja kasvavan yhteistyön. Palvelun onnistumisen kulmakiviä on jatkuva suunnittelu, ennustettavuus sekä nopea reagointi myynnin kehittämisessä.

”Rainmakerin kanssa yhteistyö on aitoa kumppanuutta. Ihmiset, vahva myyntikulttuuri, reilu peli sekä erittäin tavoitteellinen ajattelu ovat Rainmakerin selkeitä vahvuuksia. Yhteistyö on laajentunut vaihe vaiheelta viimeisen vuoden aikana. Tulokset ovat olleet erittäin rohkaisevia.”

Minna Kelonen Sanoma Media Finland Oy:n myyntijohtaja

Kaipaatko myynnillistä ja monikanavaista asiakaspalvelukumppania?

Laita viestiä, niin olemme sinuun pian yhteydessä.





    Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten

    Haluatko kuulla lisää moderneista ratkaisuistamme? Niillä saadaan aikaan aitoja tuloksia.

    Contact center -palveluita luotsaavat Pekka Leppänen, Risto Ylitalo, Henri Forss ja Tuukka Ahila. He juttelevat asiasta mielellään lisää, soita tai laita meille rohkeasti viestiä!


    Henri Forss
    Contact Center Inbound
    henri.forss@rainmakercx.fi
    050 390 9829

     


    Risto Ylitalo
    Contact Center Outbound
    risto.ylitalo@rainmaker.fi
    050 400 0492