Asiakaspalvelijaksi Sanoma Medialle, Jyväskylä

original-8

Sinäkin olet varmasti kokenut joskus niin hyvää asiakaspalvelua, että olet jäänyt miettimään, miksei tällaista palvelua saa aina? Jos ajattelet, että juuri tällaista palvelua sinäkin haluat päästä tuottamaan, tässä on meillä siihen erinomainen mahdollisuus!

Tarjolla on tehtävä sinulle, joka innostut asiakaskohtaamisista, nautit uuden oppimisesta ja motivoidut tyytyväisistä asiakkaista sekä lisämyynnin tekemisestä Sanoma Media Finlandin asiakkaille. Kyseessä on klo 08.30-16.30 välillä tehtävä päivätyö, jossa ansaitset perustuntipalkan lisäksi kannustavaa suoritepalkkaa, jolla pystyt vaikuttamaan omaan ansiotasoosi.

Meille hakeminen on helppoa, et tarvitse CV:tä ja tietojen täyttö vie enintään muutaman minuutin aikaasi – älä siis mieti vaan toimi heti!

Sanoman asiakaspalvelijana

autat Aamulehden, Satakunnan Kansan ja 13 muun lehden kuluttaja-asiakkaita puhelimitse, chatin kautta sekä sähköpostilla. Pääset ratkomaan asiakkaiden murheita ja mieltä painavia asioita ja nauttimaan asiakkaan kanssa siitä tunteesta, että keskustelu kanssasi sai huolet häviämään kuin höyhenen tuuleen. Myynnillisyys on tärkeä osa asiakaspalveluamme ja sillä voit kasvattaa palkkaasi merkittävästi. Työssä pääset nauttimaan myös onnistumisista, kun löydät asiakkaalle häntä parhaiten palvelevat ratkaisut.

Palvelemme asiakkaitamme maailmanluokan palveluasenteella ja tarjoamme heille ensiluokkaisen asiakaspalvelukokemuksen, parhaiden tuotteiden kanssa. Sanomalla on Suomen rakastetuimmat mediabrändit ja se on mukana jokaisen suomalaisen elämässä – työsi siis näkyy ja vaikuttaa laajasti.

Tämä on mitä mainioin tehtävä sinulle, kun haluat kasvattaa asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi, sillä kohtaat asiakkaita monissa eri kanavissa. Yksin sinun ei tarvitse työstäsi selviytyä, vaan me valmennamme sinua vahvasti työn alkuun ja väkevästi opin karttuessa.

Tässä työssä tarvitset ennen kaikkea positiivisen ja iloisen asiakaspalveluasenteen,  kykyä selvittää ja ratkoa asiakkaiden ongelmia ja haasteita, innokkuutta ja halua kehittyä ja oppia sekä myös sopivan määrän myynnillisyyttä.

 

Rainmaker työnantajana

Olemme Suomen suurin myynnin ja asiakaspalvelun kumppanuuksia rakentava yritys. Pidämme huolta asiakasyritystemme asiakkaista luomalla päivittäin maailmanluokan asiakaskohtaamisia tarjoamalla heille oikeita palveluja kasvotusten, puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla. Liikevaihtomme vuonna 2020 on noin 70 miljoonaa euroa ja henkilöitä meillä on töissä 1800.Meitä rainmakerilaisia yhdistää positiivinen asenne ja halu kehittää itseämme. Teemme työtä sen eteen, että sinä saat työstäsi sen, mitä elämässäsi juuri nyt tarvitset. Meillä on tilaa yksilöllisille urapoluille asiakaskohtaamisten maailmassa ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia.

💙 Edut ja työntekijöiden hyvinvointi
✅ Jaamme kuukausittain kaikille tiimeille tiimirahaa, jonka käytöstä tiimi päättää itse. Rahan voi käyttää vaikka tiimin kesken järjestettävään ravintolaillalliseen tai muuhun yhteiseen tekemiseen.
✅ Maksamme myös aluekohtaista toimintarahaa kuukausitasolla, joka voidaan käyttää yhdessäoloon paikallisesti.
✅ Valitsemme ja palkitsemme joka kuukausi sateentekijän työntekijöidemme joukosta.

Haluatko kuulla lisää?

Voit olla suoraan yhteydessä minuun soittamalla, viestillä, sähköpostilla! tanja.heiskanen@rainmaker.fi tai p. +358407147995 tai laita heti hakemus, niin sovitaan haastatteluaika.

 

Perustiedot:

Paikkakunta: Jyväskylä
Työaika: 30-37,5 h/vko, asiakaspalvelun aukioloaika arkisin 8.00-16.30 eli illat ja viikonloput ovat vapaata
Palkka: 12 €/h + kilpailukykyinen myyntiin, tehokkuuteen ja laatuun perustuva provisio
Aloitus: 8.8.2022

nick-decorte-353474_mod
Ota yhteyttä

Rainmaker

Oletko innolla ja palolla asiakkaat kohtaava, heidän tarpeensa huomioiva ja ostomotiivinsa aistiva asiakaslähtöinen myynnintekijä?