Telialle tekniseen tukeen kesätöihin, Jyväskylä

original-7

Viihtyisitkö itseohjautuvassa työkulttuurissa, jossa työntekijöiden mielestä on erittäin hyvä ilmapiiri? Haluatko työn, jossa pääset ratkomaan ongelmia ja hyödyntämään kiinnostustasi ICT-alaa kohtaan?

Maailma digitalisoituu ja loppukäyttäjätuen ammattilaisia tarvitaan jatkuvasti, tästä syystä olemmekin etsimässä kesätyöntekijöitä Telia Häiriöilmoitus- ja Helppi –palveluihin.


Mitä työ pitää sisällään?

Telian Customer Experiences Specialistina pääset luomaan maailmanluokan asiakaskokemuksia teknisen tuen parissa ja haastamaan itseäsi ongelmanratkaisuissa. Tätä saat toteuttaa itsenäisellä otteella, mutta tietenkin myös hyvän työporukan ympäröimänä.

Tehtävä on mainio paikka kehittää osaamistasi ja käyttää omaa asiantuntijuuttasi tai ICT-alan koulutustasi hyödyksi. Työn keskiössä on asiantuntevan tuen antaminen loppukäyttäjille heidän arkisten teknisten haasteiden parissa. Nämä haasteet voivat liittyä esimerkiksi tuotteiden ja palveluiden vikatilanteisiin sekä asennus-, käyttöönotto- ja verkko ongelmiin.

Asiakaspalvelu tapahtuu puhelimen, sähköpostin ja chatin kautta, mikä omalta osaltaan varmistaa työn monipuolisuuden. Ongelmien ratkomisen ja käytön opastuksen lisäksi pääset tekemään myös jonkin verran lisämyyntiä, haluamme varmistaa että loppukäyttäjällä on parhaat palvelut ja tuotteet käytössä.

 

Mitä toivomme sinulta?

Etsimämme henkilö on avoin, reipas ja ennen kaikkea asiakaslähtöinen. Arvostamme myös myyntihenkisyyttä kaikessa tekemisessä ja vuorovaikutuksessa. Ratkaisukeskeinen ja toimeen tarttuva työote takaavat menestyksen päivittäisessä työssä. Toivomme, että osaat ilmaista itseäsi hyvin niin suullisesti kuin kirjallisesti.

Yleinen kiinnostus tekniikkaa kohtaan, harrastuneisuus tai esimerkiksi koulutuksen tarjoama oppi auttavat sinua menestymään tässä tehtävässä. Et siis välttämättä tarvitse teknistä erityisosaamista – oikealla asenteella ja intohimolla pääsee pitkälle.

Englannin kielen taidosta on hyötyä jokapäiväisessä työssä. Työsuhteen alussa järjestämme perusteellisen palkallisen kolmen viikon koulutuksen, jossa perehdytämme sinut alkuun kohti teknisen asiakaspalvelun saloja.


Rainmaker työnantajana

Olemme Suomen suurin myynnin ja asiakaspalvelun palveluita tarjoava yritys. Pidämme huolta asiakasyritystemme asiakkaista luomalla maailmanluokan asiakaskohtaamisia. Palvelutarjoamamme koostuu asiakaspalvelusta, puhelinmyynnistä ja kasvokkain tapahtuvasta myyntityöstä ja henkilöstövuokrauksesta. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli noin 54 miljoonaa euroa ja henkilöitä meillä on töissä noin 1400.

Meitä Sateentekijöitä yhdistää positiivinen asenne, halu kehittää itseämme ja auttaa asiakkaitamme onnistumaan. Haluamme mahdollistaa työntekijöillemme joustavan työsuhteen, joka mahdollistaa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamisen yksilölliset tarpeet huomioiden. Edustamme kotimaisia ja kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia.

💙 Edut ja työntekijöiden hyvinvointi

✅ Jaamme kuukausittain kaikille tiimeille tiimirahaa, jonka käytöstä tiimi päättää itse. Rahan voi käyttää vaikka tiimin kesken järjestettävään ravintolaillalliseen tai muuhun yhteiseen tekemiseen.

✅ Maksamme myös aluekohtaista toimintarahaa kuukausitasolla, joka voidaan käyttää yhdessäoloon paikallisesti.

✅ Valitsemme ja palkitsemme joka kuukausi Kuukauden Sateentekijän työntekijöidemme joukosta.


Mitä sinun tulisi vielä tietää?

Työaikamme ovat palveluaikojen mukaiset arkisin Työajat arkisin 7:45-20:15 ja lauantaisin 8:45-16:45 (Päivystys 20:15 asti)

Telian tiimissä ihmiset työskentelevät 18-37,5 tuntia viikossa. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa ja suoriutumisesta voi saada myös lisäansioita.

Tehtävään valituille tullaan tekemään turvallisuusselvitys.


Kannattaa hakea heti!

Voi jättää meille hakemuksesi kohdasta ”Hae työpaikkaa”. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.

Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, täällä päivystää Tanja M. Saat minut kiinni tarvittaessa Whatsappilla tai soittamalla numerosta +358407147993

Paikkakunta: Jyväskylä
Aloitus 8.5.2022

Palkkaus: ICT-TES (13,18e/h)+ provisiot

nick-decorte-353474_mod
Ota yhteyttä

Rainmaker

Oletko innolla ja palolla asiakkaat kohtaava, heidän tarpeensa huomioiva ja ostomotiivinsa aistiva asiakaslähtöinen myynnintekijä?