Väreen monikanavaisen asiakaspalvelun tekijöitä Rainmakerille Joensuuhun

original

Tampereen Energian 100 000 asiakasta siirtyy Väre Oy:n alaisuuteen, joten meillä on piakkoin täällä kädet täynnä töitä. Näin ollen haemmekin uusia osaajia iloiseen joukkoomme Joensuuhun Väreen asiakaspalvelijan monipuoliseen tehtävään sähköalan ytimessä.

Tule osaksi erinomaista asiakaskokemusta Väreen väreissä ja Rainmakerin riveissä!

Sinä, joka haluat olla osa kasvupolulla olevaa innovatiivista porukkaa, meillä on sinulle tehtävä, jossa onnistuminen ei jää olosuhteista kiinni. Rainmaker tarjoaa sinulle puitteet ja Väre valtakunnan vastuullisimmat tuotteet.

Väre on energiapalveluyhtiö, joka haastaa ja uudistaa perinteistä sähköalaa. Väreen asiakaspalvelutiimissä pääset luomaan maailmanluokan asiakaskokemuksia myynnillisen asiakaspalvelun parissa ja kehittämään ongelmanratkaisutaitojasi. Väre kapinoi vanhoillisuutta vastaan, joten tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan myös koko toimialan tulevaisuuteen!

Mitä tarjoamme sinulle?

Työtä pääset tekemään itsenäisellä otteella, mutta tietenkin myös hyvän työporukan ympäröimänä. Työkulttuurimme kannustaa vastuunottoon ja kehittymiseen. Työntekijöiden mielestä meillä on myös erittäin hyvä ilmapiiri ja panostamme yhteiseen tekemiseen myös tiimirahan muodossa! 

Asiakaspalvelu tapahtuu puhelimen, sähköpostin ja chatin kautta, mikä myös varmistaa työn monipuolisuuden. Työssäsi pääset tekemään kuluttaja- ja yritysasiakkaiden yhteydenottoihin liittyvää neuvonta-, muutos- ja selvitystyötä, kuten asiakas- tai sopimustietojen muutoksia ja palveluiden päivityksiä. Asiakkaan tarpeiden kartoitus ja asiakassuhteen ylläpitäminen on myös tärkeää onnistuneen asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi. Tehtäviin kuuluukin lisäksi Väreen nykyisten asiakkaiden kontaktoiminen sopimuskauden päättyessä. 

Väreelle tyytyväinen ja pitkäaikainen asiakassuhde on tärkeää ja meillä on keskeinen rooli tämän tavoitteen saavuttamisessa.

Etsimme motivoituneita
työntekijöitä, jotka ovat innostuneita kehittymään ja oppimaan uutta! Rainmakerilla työtehtäviin annetaan työsuhteen alussa kattava koulutus,
joka on yhden kuukauden mittainen. Rainmakerin koulutusjakso on
palkallinen. Koulutusjakson palkkaus on 8 5% sovitusta pohjapalkasta.
Tarjoamme mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa ammatillisesti.
Ylläpidämme tiimimme osaamista erilaisten koulutusten avulla, joten pääset varmasti kehittymään ja laajentamaan osaamistasi työsuhteesi aikana. Työajat ajoittuvat arkisin klo 08.00-20.15 ja lauantaisin klo 08.00-16.15 välille. Käytännössä iltavuoroja on 1-2 viikossa ja lauantaivuorojakin vain kerran kuukaudessa. Lisäksi pystyt työskentelemään perehdytyksen jälkeen joustavasti osin myös etänä. Pyrimmekin siihen, että työelämän ja muun elämän yhteensovittaminen on mahdollisimman mutkatonta.

Odotamme sinulta

Kokemus energia-alasta tai myynnin ja asiakaspalvelun työtehtävistä helpottaa työn omaksumista, mutta ei ole välttämättömyys – koulutamme kaikki tarvittavat tiedot työssä onnistumiseksi. Tärkeintä on avoin asenne uuden oppimiseen, hyvät ongelmanratkaisutaidot, tietotekniset kyvykkyydet sekä halu tuottaa asiakkaalle lisäarvoa. Uskomme, että pärjäät tehtävässä mainiosti, mikäli omaat tavoitteellisen työskentelytavan, priorisointikykyä ja nautit työskentelystä nopeatempoisessa ympäristössä. Edellytyksenä tehtävässä on sujuva englannin kielen osaaminen ja eduksi katsotaan myös ruotsin kielen taito. 

Rainmaker – Mahdollisuus menestyä

Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Palveluksessamme työskentelee noin 1500 sateentekijöiksikin kutsuttua palvelualan ammattilaista ympäri Suomen sijaitsevissa toimipisteissämme, asiakkaidemme toimitiloissa sekä toimipisteessämme Espanjan Torreviejassa. Haluamme tarjota sekä työntekijöillemme, että asiakkaillemme mahdollisuuksia menestyä!

Meitä sateentekijöitä yhdistää positiivinen asenne ja halu kehittää itseämme. Teemme työtä sen eteen, että sinä saat työstäsi sen, mitä elämässäsi juuri nyt tarvitset. Meillä on tilaa yksilöllisille urapoluille asiakaskohtaamisten maailmassa ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia. Panostamme työhyvinvointiin, hyvään työilmapiiriin ja innostuneeseen työyhteisöön, sillä mielestämme työssä pitää olla myös hauskaa. Työkulttuuriimme kuuluvat myös erilaiset hauskat kilpailut pelillistämisen keinoin.

💙 Edut ja työntekijöiden hyvinvointi

✅ Maksamme myös aluekohtaista toimintarahaa kuukausitasolla, joka voidaan käyttää yhdessäoloon paikallisesti.

✅ Työsuhteesi aikana voit myös hyödyntää työsuhdepyöräetumme. 🚲

✅ Kattava Terveystalon työterveyshuolto.


Kannattaa hakea heti!

Voit jättää meille hakemuksesi kohdasta “Hae työpaikkaa”. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.

Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, voit kääntyä rekrytoijamme Tanja H:n puoleen. Hänet saat kätevästi kiinni WhatsAppilla tai soittamalla numerosta 0407147995.

Paikkakunta: Joensuu, Länsikatu 15 (Tiedepuisto)
Aloitus: 6.5.2024
Palkkaus: 12,42 €/h + kannustemalli
Työsopimus: Toistaiseksi voimassa oleva
Työaika: 37,5 h/viikko

Sähkösopimuksen voit ostaa mistä vaan, mutta me Väreellä olemme palvelubisneksessä. Varmistamassa, että asiakkaamme saavat parhaat palvelut paitsi tässä hetkessä myös silloin, kun sähköautot ja älykodit ovat jo arkipäivää. Kehitys kehittyköön, mutta perusasioiden täytyy sujua kaikissa elämäntilanteissa ja -vaiheissa. Lue lisää Väreestä https://vare.fi/
 

nick-decorte-353474_mod
Ota yhteyttä

Rainmaker

Oletko innolla ja palolla asiakkaat kohtaava, heidän tarpeensa huomioiva ja ostomotiivinsa aistiva asiakaslähtöinen myynnintekijä?