Moi Mobiili Moi Mobiili ja Rainmaker aloittivat asiakaspalvelukumppanuutensa Moi Mobiilin perustamisvuonna 2016. B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, back office -tehtäviä… Asiakaspalvelu
Lumme Energia Lumme Energia ja Rainmaker aloittivat asiakaspalvelukumppanuutensa keväällä 2024. B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, teknistä asiakaspalvelua, back office -tehtäviä… Asiakaspalvelu
Keskisuomalainen Mediakonserni Keskisuomalainen ja Rainmaker aloittivat asiakaspalvelukumppanuutensa kesällä 2024. B2C -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, back office -tehtäviä ja outboundia. Asiakaspalvelu
KSS Energia KSS Energia ja Rainmaker aloittivat asiakaspalvelukumppanuutensa syksyllä 2023. B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, back office -tehtäviä ja outboundia. Asiakaspalvelu
Länsi-uudenmaan Säästöpankki Rainmakerin SDR-palvelu (Sales Development Representative) on tehokas ja tuloksellinen ratkaisu myynnin tehostamiseen. Palvelu keskittyy myynnin alkupään prosesseihin, kuten… Myyntipalvelu B2B & B2C
Valokuitunen Rainmakerilla ja Valokuitusella on ollut menestyksekäs kumppanuus jo useamman vuoden ajan. Valokuitunen… Myyntipalvelu B2B & B2C
Nanso Vuonna 1921 perustettu Nanso on rakastettu suomalainen designtalo, joka tunnetaan laadukkaista ja klassisista tuotteistaan. Nanson aikaa kestävissä mallistossa yhdistyvät skandinaavinen… Henkilöstöratkaisut
DNA DNA ja Rainmaker ovat tehneet yhteistyötä jo yli kymmenen vuoden ajan oikeiden potentiaalien löytämiseksi myyntitehtäviin rekrytointien avulla. Tiivis kumppanuus ja… Henkilöstöratkaisut