Tekninen asiakaspalvelu

Rainmaker_kotisivu
Rainmaker-turku-00861

Tuloksellista teknistä asiakaspalvelua

Rainmakerin osaaminen Teknisen asiakaspalvelun kumppanina avaa oven monipuoliseen ja asiantuntevaan palveluun. Me emme vain vastaa puheluihin ja korjaa laitteiden ongelmia – me kartoitamme asiakkaiden kokonaistilanteen ja palvelemme asiakkaita myynnillisellä otteella. Viestintäkanavamme sisältävät puhelimen, sähköpostin, sosiaalisen median ja tarvittaessa esimerkiksi videoyhteyden laitetukea annettaessa. 

Olemme kokeneita teknisen asiakaspalvelun ammattilaisia. Tarjoamme ensiluokkaista asiakaskokemusta sekä tehokasta ongelmanratkaisua samalla kun tuemme lisämyyntiä. Palvelumme skaalautuvuus mahdollistaa räätälöidyt ratkaisut erilaisiin asiakastarpeisiin ja tukee samalla myyntimahdollisuuksien hyödyntämistä. 

rainmaker-puhmyynti (3)

Rainmaker teknisen asiakaspalvelun kumppanina

Teknologian hyödyntäminen on olennainen osa toimintaamme. Jatkuvasti kehittyvät tekniset ratkaisumme parantavat asiakaskohtaamisiamme, edistäen myyntiä ja lisämyyntiä. Panostamme asiakaspalveluosaamiseen ja työntekijäkokemukseen, vahvistaen siten lisämyynnin mahdollisuuksia. 

Yhdistämällä tehokkaan ja motivoivan työn johtamisen alan parhaisiin työkaluihin, vahvaan myynnillisiin kulttuuriin ja kykyymme löytää oikean profiilin työntekijät asiakkuuksiimme ovat kilpailukykymme merkittävämpiä kulmakiviä. Kykymme ohjata ja motivoida asiakaspalvelijoita edistyneen teknologian avulla erottaa meidät kilpailijoistamme. 

Valitsemalla Rainmakerin teknisen asiakaspalvelun kumppaniksi varmistat erinomaisen palvelun, jossa teknologia ja asiakaslähtöisyys yhdistyvät saumattomasti. Me Rainmakerilla olemme sitoutuneet tukemaan yritystäsi pitkäaikaisessa menestyksessä ja hyödyntämään teknologian tarjoamia mahdollisuuksia asiakaspalvelun jatkuvassa kehittämisessä. 

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää palveluistamme!