Yhteydenottopyyntö
Rainmaker


Yleisiä haasteita myynnissä, asiakaspalvelussa ja henkilöstötilanteessa:
- Myynnin tehokkuus ja resursointi eivät ole riittävällä tasolla
- Myynnin kohderyhmien laatu ei ole riittävällä tasolla
- Asiakaspalvelu ei pysty skaalautumaan asiakaskohtaamisten ruuhkapiikkien tasolle
- Asiakaskohtaamisten myynnillisyydessä on parannettavaa
- Henkilöstön vaihtuvuus on korkea
- Resurssit eivät riitä laadukkaaseen rekrytointiin
- Oikean profiilin asiakaspalvelijoita ja myyjiä ei löydy
- Resurssit eivät riitä myynnin ja asiakaspalvelun teknologioiden hyötyjen ulosmittaukseen
Miksi arviointi on hyödyllinen:
Saatte arvioin myynnin ja asiakaspalvelun nykytilanteestanne sekä konkreettisen ehdotuksen, miten näitä voitaisiin tehostaa parantaen samalla asiakaskokemusta.