01.06.2024 Rekrytointipalvelut: Menestyksekäs työvoiman vahvistaminen Rekrytointipalveluiden merkitys nykypäivän työmarkkinoilla Nykyajan työmarkkinat ovat jatkuvassa muutoksessa, ja yritykset tarvitsevat joustavia ja tehokkaita ratkaisuja työvoiman hallintaan. Rainmakerillä ymmärrämme,… julkaisut
01.06.2024 Ulkoista asiakaspalvelu: Innovatiiviset ratkaisut Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt Asiakaspalvelun ulkoistaminen voi tuoda merkittäviä etuja yritykselle. Se vapauttaa resursseja ja aikaa, jotka voidaan kohdistaa ydinliiketoiminnan kehittämiseen. julkaisut
31.05.2024 Asiakaspalvelun ulkoistus: Kasvata liiketoimintaasi Miksi ulkoistaa asiakaspalvelu? Asiakaspalvelun ulkoistaminen voi tuoda merkittäviä etuja yrityksellesi. Ensinnäkin, se vapauttaa resursseja, joita voit käyttää ydinliiketoimintasi kehittämiseen. julkaisut
30.05.2024 Webinaari: AI:n mahdollisuudet myynnissä ja asiakaspalvelussa 12.6.2024 klo 10-11 keskustelemme lisäarvon luomisesta asiakaspalvelun ja myynnin tehostamiseksi mm. tekoälyavusteisesti. Webinaarissa mukana Haaga-Helialta vieraileva työelämäyliopettaja… artikkelit
29.05.2024 Lisää myyntiä loppuvuodeksi? Monessa yrityksessä puntaroidaan tällä hetkellä loppuvuoden resursoinnin parissa. Kannattaako etsiä myyjää tai myyjiä nyt vai olisiko parempi siirtää päätöksenteko syksylle. artikkelit
20.05.2024 Ulkoista asiakaspalvelu rainmakerille: Kohtaamisen merkitys Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt Asiakaspalvelun ulkoistaminen voi tuoda merkittäviä etuja yritykselle. Ensinnäkin, se vapauttaa resursseja ja aikaa, jotka voidaan kohdistaa… julkaisut
14.05.2024 Myyjän rekrytointi: Onnistuneen perehdytyksen merkitys Myyjän rekrytoinnin haasteet ja mahdollisuudet Myyjän rekrytointi on monivaiheinen prosessi, joka vaatii tarkkaa suunnittelua ja toteutusta. Oikean henkilön löytäminen voi… julkaisut
13.05.2024 Myynnin rekrytointi: Miten tunnistaa potentiaalinen myyjä Myyntityön merkitys ja haasteet Myyntityö on monille yrityksille elintärkeä osa liiketoimintaa. Se ei ainoastaan tuo tuloja, vaan myös rakentaa ja… julkaisut
12.05.2024 Myyjän rekrytointi: Onnistunut tiimin rakentaminen Myyjän rekrytoinnin haasteet ja mahdollisuudet Myyjän rekrytointi on yksi yrityksen tärkeimmistä tehtävistä, sillä myyntitiimi on usein suoraan vastuussa yrityksen tuloksesta. julkaisut
08.05.2024 Mitkä ovat ulkoistetun asiakaspalvelun keskeiset edut? Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pitää yllä asiakassuhteita ja varmistaa asiakastyytyväisyyden. Monet yritykset ovat löytäneet ulkoistetun asiakaspalvelun tarjoamat edut, jotka… julkaisut