
Enemmän parempaa asiakaspalvelua
Haluatko kuulla lisää asiakaspalveluratkaisuistamme? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Asiakaspalvelua myynnillisellä otteella
Asiakaspalvelun ulkoistaminen ei pelkästään tuo sinulle mielenrauhaa ja aikaa keskittyä ydinliiketoimintaasi. Rainmakerin avulla varmistat kustannustehokkaasti, että liiketoimintasi on skaalautuvaa, palvelustrategiat sopivat juuri sinun liiketoimintasuunnitelmaasi ja asiakaspalvelun asiantuntijat ovat motivoituneita ja asianmukaisesti koulutettuja.
On totta, että yksi ja sama ratkaisu ei sovi kaikille. Laajan palveluvalikoimamme sekä kokeneen tiimimme ansiosta löydämme takuulla ratkaisun, joka sopii juuri sinun tarpeisiisi. Palveluvalikoimastamme löydät kuluttaja-, yritys- ja teknisen asiakaspalvelun sekä ajanvarauspalvelut ja back-office -palvelut. Oli tarpeesi sitten hyvin perinteinen tai hieman kinkkinen, on meillä siihen ratkaisu.

Laatu lähtee tekijöistä
Me Rainmakerilla uskomme, että motivoiva asiakaspalvelutyö sekä sopivat urapolkumahdollisuudet näkyvät positiivisesti myös myynnissä. Tarjoamme kaikille asiakaspalvelua tekeville asiantuntijoillemme valmentavaa esihenkilötyötä sekä työntekijäkohtaiset laatu- ja valmennustyökalut henkilökohtaisen urakehityksen tukemiseksi. Työn monipuolistamiseksi kehitämme erilaisia työkaluja ja strategioita, kuten myynnin ja asiakaspalvelun pelillistäminen.
Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun ulkoistamisesta voittavan kumppanin kanssa? Ota yhteyttä.
Keskustellaanko lisää?
Ota yhteyttä
Olemme auttaneet heitä asiakaspalvelun parantamisessa – liity onnistujien joukkoon





