Laadukas asiakaspalvelu näkyy tuloksessa

Suomen suurimpana asiakaspalvelun ja myynnin kumppanina tarjoamme sinulle palveluita, joiden avulla kehität asiakaspalvelun prosesseja ja kasvatat asiakastyytyväisyyttä – pysyvästi.

Rainmaker-turku-00770[1]
Rekry1
Yrityksille

Asiakaspalvelua myynnillisellä otteella

Asiakaspalvelun ulkoistaminen ei pelkästään tuo sinulle mielenrauhaa ja aikaa keskittyä ydinliiketoimintaasi. Rainmakerin avulla varmistat kustannustehokkaasti, että liiketoimintasi on skaalautuvaa, palvelustrategiat sopivat juuri sinun liiketoimintasuunnitelmaasi ja asiakaspalvelun asiantuntijat ovat motivoituneita ja asianmukaisesti koulutettuja.

On totta, että yksi ja sama ratkaisu ei sovi kaikille. Laajan palveluvalikoimamme sekä kokeneen tiimimme ansiosta löydämme takuulla ratkaisun, joka sopii juuri sinun tarpeisiisi. Palveluvalikoimastamme löydät kuluttaja-, yritys- ja teknisen asiakaspalvelun sekä ajanvarauspalvelut ja back-office -palvelut. Oli tarpeesi sitten hyvin perinteinen tai hieman kinkkinen, on meillä siihen ratkaisu.

Rainmaker-turku-00842
Meistä

Laatu lähtee tekijöistä

Me Rainmakerilla uskomme, että motivoiva asiakaspalvelutyö sekä sopivat urapolkumahdollisuudet näkyvät positiivisesti myös myynnissä. Tarjoamme kaikille asiakaspalvelua tekeville asiantuntijoillemme valmentavaa esihenkilötyötä sekä työntekijäkohtaiset laatu- ja valmennustyökalut henkilökohtaisen urakehityksen tukemiseksi. Työn monipuolistamiseksi kehitämme erilaisia työkaluja ja strategioita, kuten myynnin ja asiakaspalvelun pelillistäminen. 

Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun ulkoistamisesta voittavan kumppanin kanssa? Ota yhteyttä.

Keskustellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Nimi(Pakollinen)
Tietosuojaseloste(Pakollinen)

Olemme auttaneet heitä asiakaspalvelun parantamisessa – liity onnistujien joukkoon

Elisa_logo_blue_RGB
sanoma (1)
Moi_Logo_RGB
Vare_logo_1-line_Orange_RGB
Telia_Primary_Logo_RGB

Rainmakerin kanssa vuosia jatkuneen tiiviin yhteistyön ansiosta pystymme tarjoamaan luotettavan työpaikan, jossa asiat hoituvat saumattomasti ja työntekijät voivat rauhassa keskittyä tärkeään työhönsä.

– Christer Törnqvist, DNA Kauppa Oy:n kehityspäällikkö.