25.04.2024 Kuinka tehostaa yrityksen uusmyyntiä SDR-palvelun avulla? Rainmaker tarjoaa tehokkaan SDR-palvelun, joka auttaa yrityksiä saavuttamaan myyntitavoitteensa entistä nopeammin ja… blogi
03.04.2024 Tapahtumat osana tunnettuuden lisäämistä Vaikka Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys ja olemme tehneet jo vuosia menestyksekästä yhteistyötä tunnettujen suomalaisten brändien kanssa,… artikkelit
27.03.2024 Rainmaker on valittu Lumme Energian uudeksi asiakaspalvelukumppaniksi! Uusia menestysmahdollisuuksia näkyvissä! Iloksemme voimme ilmoittaa, että Rainmaker on Lumme Energian uusi asiakaspalvelukumppani. Lumme Energia tuottaa kestäviä ja… asiakaspalvelu
27.03.2024 Genesys ja Rainmaker järjestivät Suomen ensimmäisen Genesys -käyttäjätapaamisen Aina hieman jännittää astua lavalle, varsinkin silloin kun toimii upean tapahtuman co-hostina. Mutta silti, mikä tunne onkaan… asiakaspalvelu
23.02.2024 Monikanavaisen asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyn ja ulkoistuksen avulla? Suomen suurin asiakaspalvelun ja myynnin palveluyritys Rainmaker ja maailman johtavaa kontaktienhallintajärjestelmää tarjoava Genesys järjestävät asiakkaidensa pyynnöstä ensimmäisen… asiakaspalvelu
18.12.2023 Myyjä tai asiakaspalvelija piilossa? Anna Rainmakerin ratkaista tilanne. ”Kukahan meillä nyt myy?”, ”Minkälaista osaajaa me lähdetään edes hakemaan?”, ”Mitä meidän tulee tehdä houkutellaksemme paras osaaja?”. Tässä… blogi
12.09.2022 Tapio Korttilalli Rainmakerin toimitusjohtajaksi Rainmaker Groupin uusi toimitusjohtaja on Tapio Korttilalli. Tapio siirtyi Rainmaker Groupiin vakuutusyhtiö Fenniasta, missä hän on…
08.03.2022 Myyntityö avaa ovet työelämään Työ myynnin ja asiakaspalvelun parissa opettaa tärkeitä taitoja, joista on hyötyä elämän eri vaiheissa, niin työssä kuin yksityiselämässäkin. myynti
29.11.2021 Finnairin asiakaspalveluun Kajaanissa palkataan kymmeniä uusia työntekijöitä Lehdistötiedote 29.11.2021 Finnairin asiakaspalveluun tarvitaan yhä enemmän henkilökuntaa lentoliikenteen elpyessä koronapandemian jäljiltä. Finnairin asiakaspalvelusta vastaava Rainmaker palkkaa… lehdistötiedote
11.06.2021 Teknologia muuttaa asiakaspalvelun myös puhelimessa Teknologian murros on muuttanut asiakaspalvelun merkityksen, mutta myös työn sisällön. Enää ei riitä, että asiakkaalle luetaan valmiiksi kirjoitettu…