21.04.2025 Mitä tarkoittaa myynnin ulkoistus käytännössä? Käytännössä myyntipalvelujen siirtäminen ulkopuolisen kumppanin vastuulle voi kattaa mitä tahansa yksittäisiä myyntiprosessin osia tai koko myyntifunktion. Ulkoistuksella yritys saa käyttöönsä… julkaisut
18.04.2025 Onko 24/7 asiakaspalvelu välttämätöntä nykyajan yrityksille? Digitalisaation myötä kuluttajien odotukset ovat muuttuneet merkittävästi. Asiakkaat olettavat saavansa palvelua silloin, kun heille sopii – ei vain perinteisten toimistoaikojen… julkaisut
17.04.2025 Mitä yrityksen tulee ottaa huomioon ennen asiakaspalvelun ulkoistamista? Asiakaspalvelun ulkoistaminen on strateginen päätös, joka vaatii huolellista harkintaa ja suunnittelua. Yrityksen on tunnistettava, miksi ulkoistusta harkitaan ja miten se… julkaisut
16.04.2025 Milloin yrityksen kannattaa harkita asiakaspalvelun ulkoistamista? Asiakaspalvelun siirtäminen ulkopuolisen kumppanin hoidettavaksi on strateginen päätös, joka voi tuoda merkittäviä hyötyjä yritykselle oikeissa olosuhteissa. Kun yrityksen omat resurssit… julkaisut
15.04.2025 Kuinka valita paras asiakaspalvelun ratkaisu keskisuurelle yritykselle? Keskisuurelle yritykselle sopivan asiakaspalveluratkaisun valinnassa on huomioitava yrityksen kasvutavoitteet, nykyiset haasteet ja resurssien tehokas käyttö. Optimaalinen ratkaisu voi olla sisäisesti… julkaisut
14.04.2025 Miten tekninen asiakaspalvelu eroaa perinteisestä asiakastuesta? Nykyajan liiketoimintaympäristössä asiakastuen muodot ovat eriytyneet vastaamaan erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaatimuksia. Perinteinen asiakastuki keskittyy laaja-alaiseen palveluun ja yleisiin asiakaskohtaamisiin,… julkaisut
11.04.2025 Miksi laadukas asiakaspalvelu on tärkeä kilpailutekijä yrityksille? Laadukas asiakaspalvelu on nykypäivänä yksi merkittävimmistä tavoista erottautua markkinoilla. Kun tuotteet ja hinnat ovat usein hyvin samankaltaisia, asiakaskokemus nousee ratkaisevaan… julkaisut
10.04.2025 Kuinka mitata ulkoistetun asiakaspalvelun tehokkuutta ja laatua? Tehokkaan ulkoistetun asiakaspalvelun arviointi perustuu sekä määrällisiin että laadullisiin mittareihin. Keskeisiä mittareita ovat asiakastyytyväisyys (CSAT), ensimmäisen kontaktin ratkaisuaste (FCR), vastausajat… julkaisut
09.04.2025 Voiko tekninen asiakaspalvelu parantaa yrityksesi kilpailukykyä? Laadukas tekninen asiakaspalvelu on merkittävä kilpailuvaltti nykypäivän liiketoimintaympäristössä. Se tehostaa asiakassuhteiden hallintaa, vähentää asiakaspoistumaa ja kasvattaa asiakasuskollisuutta. Teknisen tuen avulla… julkaisut
08.04.2025 Miten asiakaspalvelun ulkoistaminen vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen? Asiakaspalvelun siirtäminen ulkoisen kumppanin hoidettavaksi vaikuttaa suoraan siihen, miten asiakkaat kokevat yrityksesi palvelun. Tutkimustulokset osoittavat, että vaikutukset voivat olla sekä… julkaisut