Monikanavaisen asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyn ja ulkoistuksen avulla?
Suomen suurin asiakaspalvelun ja myynnin palveluyritys Rainmaker ja maailman johtavaa kontaktienhallintajärjestelmää tarjoava Genesys järjestävät asiakkaidensa pyynnöstä ensimmäisen Genesys -käyttäjäpäivän Suomessa. Rainmaker toimii tapahtuman isäntänä ja toivotamme yhdessä Genesysin kanssa asiakkaamme lämpimästi tervetulleeksi Helsinkiin 13.3.2024.
Päivän agendalla on mm. tekoälyn avustuksella suomeksi työskentelevän puhebotin demoesitys, AI:n vaikutukset ja trendit myynnin asiakaskokemuksen parantamiseksi, uusimmat innovaatiot ja mahdollisuudet kehittää asiakaspalvelusi CX -strategiaa ja hyötyä enemmän Genesys Cloud CX -ratkaisusta sekä Genesys -asiakkuudesta.
Asiakaskokemusta voidaan pitää palvelualan megatrendinä, jonka vaikutukset liiketoiminnan johtamiseen ja kehittämiseen eivät ole hiipumassa. Erinomaisen asiakaskokemuksen rinnalla asiakaspalvelua on kuitenkin johdettava yhä kustannustehokkaammaksi ja sen on tuotettava jatkuvasti enemmän lisäarvoa – mutta kuinka edistää näitä asioita rinnakkain?
Lisätietoja tapahtumasta ja ilmoittautumisen tapahtumaan löydät: https://www.genesys.com/fi-fi/events/genesys-community-event-finland
Genesys Cloud kontaktienhallintatyökaluna
Genesys auttaa yli 7 500 organisaatiota yli 100 maassa parantamaan asiakas- ja työntekijäkokemuksiaan. Genesys Cloud tarjoaa maailman parhaan tekoälyllä tehostetun kokemustenhallintatyökalun, joka mahdollistaa tulevaisuuden asiakaskokemuksen organisaation koosta riippumatta. Näin organisaatiot voivat tarjota empaattisia ja henkilökohtaisia kokemuksia laajalle yleisölle. Genesys Cloud kiihdyttää organisaatioiden kasvua tarjoamalla oikeanlaisen asiakaskokemuksen oikeaan aikaan ja samalla vahvistaa työntekijöiden sitoutumista, tehokkuutta ja operatiivista suorituskykyä.
Rainmaker asiakaspalvelukumppanina
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!