Tervetuloa Rainmakerin webinaareihin – tehokkuutta, laatua ja myynnillisyyttä asiakaspalveluun ja myyntiin teknologian avulla!
Teknologian kehitys tarjoaa ennennäkemättömiä mahdollisuuksia yrityksille lisätä tehokkuutta, parantaa laatua sekä kasvattaa myynnillisyyttä asiakaspalvelussa ja myyntityössä. Vaikutukset ulottuvat asiakas- ja työntekijäkokemukseen, ja tukevat esihenkilöitä työssään.
Jaamme konkreettisia esimerkkejä ja kokemuksiamme, miten teknologia voi tukea yrityksen tavoitteita ja auttaa parantamaan asiakaspalvelun sekä myynnin tehokkuutta, laatua ja myynnillisyyttä. Webinaarit sopivat kaikille, jotka ovat kiinnostuneita teknologian ja tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelun ja myynnin tukena.
Webinaarien aiheet ja ajankohdat:
- Myynnin ja asiakaspalvelun teknologisen kehityksemme painopisteet 2024–2025
📅 20.11.2024
Tässä jaksossa käymme läpi, minkälaista kehitystä olemme tehneet asiakaspalvelun ja myynnin saralla viime aikoina, mitä työkaluja ja ominaisuuksia olemme ottaneet käyttöön, ja minkälaisia tuloksia olemme niillä saavuttaneet. Lisäksi esittelemme, miltä teknologisen kehityksen roadmappimme vuodelle 2025 näyttää, sekä minkälaisia tuloksia kehitykseltä odotamme.
Tallenteen pääset katsomaan täältä.
- AI-optimoidulla kontaktien reitityksellä tehokkuutta monikanavaiseen asiakaspalveluun & prospektointiin tehoa ja laatua tekoälyn avulla
📅 11.12.2024
Tämän jakson aikana käymme ensin läpi AI-optimoitua kontaktien reititystä monikanavaisessa asiakaspalvelussa Genesys Cloud -ympäristössä. Kuulet, mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja minkälaisia tuloksia olemme tällä saavuttaneet. Avaamme myös mitä olemme oppineet – mikä on kannattanut ja mikä ei.
Jakson toisessa osiossa keskustellaan prospektoinnista siitä näkökulmasta, miten tekoäly auttaa tunnistamaan potentiaalisia asiakkaita tarkemmin ja tehokkaammin.
Tallenteen pääset katsomaan täältä.
- Puhe- ja chatbotit asiakaspalvelun tukena
📅 22.1.2025
Chat- ja voicebotit ovat tulleet jäädäkseen. Tässä webinaarissa keskustelemme siitä, mitä nämä työkalut tuovat asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen, ja mitä tuloksia niillä voidaan saavuttaa.
Esittelimme kaksi asiakastarinaamme: Moi Mobiilin sekä Keskisuomalaisen, ja keskustelimme taustoista ja tavoitteista chat- ja puhebottien käyttöönotoille. Katso tallenne ja kuule vinkit asiakaskokemuksen, palvelutason, kustannustehokkuuden ja työntekijäkokemuksen kehittämiseen entisestään chat- ja puhebottien avulla! Mukana Rainmakerin MOI:n Heini Muikkula ja Petteri Reponen.
Tallenteen pääset katsomaan täältä.
- Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana – vieraana Aiwon Jani Jokela!
📅 12.3.2025
Laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat menestyksen ytimessä. Käymme läpi, kuinka tekoäly voi auttaa arvioimaan ja kehittämään asiakaspalvelutilanteita sekä tuottamaan entistä parempia asiakaskokemuksia. Vieraana Aiwon Jani Jokela!
Tallenteen pääset katsomaan täältä.
- Asiakaskohtaamisten AI-laatuanalyysit – vieraana PATA-hankkeen Joona Mäntyvaara!
📅 9.4.2025
PATA-hanke tutkii mm. myyjien ja asiakaspalvelijoiden kommunikaatiota parantaakseen asiakaskohtaamisen taitoja, vuorovaikutusta ja asiakaskokemusta. Vieraana PATA-hankkeen Joona Mäntyvaara!
Webinaarisarjassa lavalle astuvat Rainmakerilta Elina Marjanen, Kaisa Niemeläinen, Henri Forss ja vaihtuvat asiantuntijavieraamme.
Kysymyksiä tai toiveita tästä tai tulevista webinaareistamme? Siirry menti.com ja käytä koodia 7987 8551! Vastaamme kysymyksiin seuraavissa webinaareissa.
Tervetuloa mukaan!