Kuluttaja-asiakaspalvelu

Rainmaker_mahdollisuus menestyä
Rainmaker-turku-00739[1]

Enemmän parempaa asiakaspalvelua kuluttajille

Rainmaker tarjoaa laadukasta asiakaspalvelua kuluttajille monikanavaisesti puhelimessa, sähköpostilla, chatissa ja sosiaalisessa mediassa. Skaalautuvat palveluratkaisumme sopeutuvat erilaisiin asiakastarpeisiin. 

Yli viidentoista vuoden kokemuksemme kuluttaja-asiakaspalvelusta takaa erinomaisen asiakaskokemuksen ja tehokkaan ongelmanratkaisun.  Mahdollistamme lisämyyntiä toimintojen pelillistämisen avulla. Asiakaspalvelumme johtamisen kyvykkyytemme tukee myyntitavoitteiden saavuttamista ja asiakaskokemuksen kehittymistä. 

rainmaker-rekry (3)(1)

Rainmaker asiakaspalvelun kumppanina

Hyödynnämme aktiivisesti teknologiaa palveluissamme. Kehitämme jatkuvasti mm. tekoälyyn perustuvia teknisiä ratkaisujamme parantaaksemme ja tehostaaksemme asiakaskohtaamisia sekä edistääksemme myynnillistä asiakaspalvelua. Markkinoiden parhaat työkalut ja niiden aktiivinen kehitys vaikuttavat positiivisesti myös työntekijäkokemukseen. 

Yhdistämällä tehokkaan ja motivoivan työn johtamisen alan parhaisiin työkaluihin, vahvaan myynnillisiin kulttuuriin ja kykyymme löytää oikean profiilin työntekijät asiakkuuksiimme ovat kilpailukykymme merkittävämpiä kulmakiviä. Kykymme ohjata ja motivoida asiakaspalvelijoita edistyneen teknologian avulla erottaa meidät kilpailijoistamme. 

Valitsemalla Rainmakerin kuluttaja-asiakaspalvelun kumppaniksi voit keskittyä ydinliiketoimintaasi ja varmistua siitä, että asiakkaasi saavat ensiluokkaista palvelua. Samalla voit hyödyntää uusimman teknologian ja asiakaslähtöisyyden tarjoamia myynnillisiä mahdollisuuksia. Kun valitset Rainmakerin kumppaniksesi, saat paitsi osaamista myös kumppanin, joka on sitoutunut auttamaan sinua menestymään.

 

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää palveluistamme!