25.04.2024 Asiakaskohtaamisen tärkeys liiketoiminnassa Asiakaskohtaaminen on yrityksen ja asiakkaan välisen vuorovaikutuksen kulmakivi. Se on hetki, jossa asiakassuhde joko vahvistuu tai heikkenee, ja siksi sen… artikkelit
25.04.2024 Mitä on hyvä asiakaspalvelu? Asiakaspalvelu on usein ensimmäinen kosketuspiste yrityksen ja asiakkaan välillä, ja se voi ratkaista paljon siitä, kuinka asiakas kokee palvelun tai… julkaisut
12.04.2024 Digitaalinen asiakaspalvelu - Tehosta asiakaskokemusta Rainmakerin avulla Mitä on digitaalinen asiakaspalvelu? Digitaalinen asiakaspalvelu tarkoittaa teknologiapohjaisten ratkaisujen hyödyntämistä asiakaspalveluprosesseissa. Se kattaa kaikki digitaaliset kanavat ja työkalut, joiden avulla… julkaisut
11.04.2024 Asiakaspalvelu ja asiakaskokemus Monikanavainen asiakaspalvelu kuluttajille Rainmakerillä ymmärrämme, että asiakaspalvelun on oltava saumaton kokemus riippumatta siitä, missä kanavassa asiakas meihin ottaa yhteyttä. julkaisut
10.04.2024 Kuinka kehittää asiakaspalvelutaitoja? Asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnassa Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pumppaa elinvoimaa koko organisaation toimintaan. Laadukas asiakaspalvelu luo pohjan pitkäaikaisille asiakassuhteille ja… julkaisut
09.04.2024 Mitä ovat asiakaspalvelun perusteet? Asiakaspalvelun merkitys yritykselle Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pumppaa elinvoimaa koko organisaation toimintaan. Se on ensimmäinen kosketuspinta asiakkaaseen ja määrittää… julkaisut
08.04.2024 Miten luodaan positiivinen asiakaspalvelukokemus? Asiakaspalvelun merkitys yrityksen menestykselle Asiakaspalvelu on yrityksen sydän. Se on ensimmäinen kosketuspiste asiakkaan ja yrityksen välillä, ja se voi tehdä… julkaisut
08.04.2024 Miksi harkita asiakaspalvelun ulkoistusta? Ulkoistamisen edut asiakaspalvelussa Kun yritys kasvaa ja asiakaspalvelun tarve lisääntyy, voi oman tiimin laajentaminen tuntua luontevalta askeleelta. Kuitenkin ulkoistaminen tarjoaa… julkaisut
06.04.2024 Mitä on digitaalinen asiakaspalvelu? Digitaalisen asiakaspalvelun perusteet Digitaalinen asiakaspalvelu on nykyaikainen tapa hoitaa asiakassuhteita ja vastata asiakkaiden tarpeisiin sähköisten kanavien kautta. Se kattaa laajan… julkaisut
06.04.2024 Kuinka valita oikea asiakaspalvelun ulkoistuskumppani? Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt Kun yritys harkitsee asiakaspalvelun ulkoistamista, on tärkeää ymmärtää, mitä hyötyjä se voi tuoda. Ulkoistaminen voi auttaa keskittymään… artikkelit