28.03.2024 Miten kehittää asiakaspalvelusta kilpailuetu? Asiakaspalvelun merkitys kilpailuedun rakentajana Asiakaspalvelu on nykypäivänä yksi keskeisimmistä tekijöistä, kun puhutaan yrityksen kilpailuedusta. Asiakkaat odottavat nopeaa, henkilökohtaista ja asiantuntevaa… julkaisut
27.03.2024 Rainmaker on valittu Lumme Energian uudeksi asiakaspalvelukumppaniksi! Uusia menestysmahdollisuuksia näkyvissä! Iloksemme voimme ilmoittaa, että Rainmaker on Lumme Energian uusi asiakaspalvelukumppani. Lumme Energia tuottaa kestäviä ja… asiakaspalvelu
27.03.2024 Genesys ja Rainmaker järjestivät Suomen ensimmäisen Genesys -käyttäjätapaamisen Aina hieman jännittää astua lavalle, varsinkin silloin kun toimii upean tapahtuman co-hostina. Mutta silti, mikä tunne onkaan… asiakaspalvelu
27.03.2024 Miten valita paras ulkoistettu asiakaspalvelukumppani? Ymmärrä ulkoistetun asiakaspalvelun merkitys Ulkoistetun asiakaspalvelun valinta on kriittinen päätös yritykselle. Se voi vaikuttaa suoraan asiakastyytyväisyyteen, brändin mielikuvaan ja lopulta… julkaisut
27.03.2024 Ulkoistettu asiakaspalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä? Asiakaspalvelun ulkoistamisen edut Asiakaspalvelun ulkoistaminen on tehokas tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä. Kun ulkoistat asiakaspalvelun, voit keskittyä ydinliiketoimintaasi ja varmistaa, että asiakaspalvelu… julkaisut
27.03.2024 Miten ulkoistettu asiakaspalvelu säästää aikaa ja resursseja? Ulkoistetun asiakaspalvelun hyödyt Monikanavainen asiakaspalvelu on nykyaikaisen liiketoiminnan kulmakivi. Ymmärrämme, että tehokas asiakaspalvelu on avainasemassa yrityksen menestyksessä. Ulkoistamalla asiakaspalvelunne voitte… julkaisut
27.03.2024 Miksi yritysten tulisi harkita ulkoistettua asiakaspalvelua? Ulkoistetun asiakaspalvelun hyödyt Asiakaspalvelun ulkoistaminen on tehokas tapa parantaa yrityksen toimintaa ja keskittyä ydinliiketoimintaan. Ulkoistamalla asiakaspalvelun yritykset voivat hyödyntää kumppanin… julkaisut
27.03.2024 Mitä tehdä, kun myynti sakkaa? Kun myyntiluvut eivät täytä odotuksia Monet yritykset kohtaavat haasteita myynnin saralla. Joskus käy niin, että myyntitavoitteet jäävät saavuttamatta, ja tällöin… julkaisut
26.03.2024 Miten aktivoida myynti? Myyntitoiminnan käynnistäminen: Ensimmäiset askeleet kohti menestystä Myyntitoiminnan käynnistäminen on monivaiheinen prosessi, joka vaatii tarkkaa suunnittelua ja toteutusta. Ensimmäinen vaihe on… julkaisut
25.03.2024 Tee myyntiä tehokkaammin ulkoistetun myynnin avulla Ulkoistamisen hyödyt myynnissä Myynnin ulkoistaminen on tehokas strategia, joka voi auttaa yrityksiä keskittymään ydinosaamiseensa ja kasvattamaan myyntiään. Kun myyntiprosessit… julkaisut