11.04.2024 Asiakaspalvelu ja asiakaskokemus Monikanavainen asiakaspalvelu kuluttajille Rainmakerillä ymmärrämme, että asiakaspalvelun on oltava saumaton kokemus riippumatta siitä, missä kanavassa asiakas meihin ottaa yhteyttä. julkaisut
10.04.2024 Kuinka kehittää asiakaspalvelutaitoja? Asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnassa Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pumppaa elinvoimaa koko organisaation toimintaan. Laadukas asiakaspalvelu luo pohjan pitkäaikaisille asiakassuhteille ja… julkaisut
09.04.2024 Mitä ovat asiakaspalvelun perusteet? Asiakaspalvelun merkitys yritykselle Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pumppaa elinvoimaa koko organisaation toimintaan. Se on ensimmäinen kosketuspinta asiakkaaseen ja määrittää… julkaisut
08.04.2024 Miksi harkita asiakaspalvelun ulkoistusta? Ulkoistamisen edut asiakaspalvelussa Kun yritys kasvaa ja asiakaspalvelun tarve lisääntyy, voi oman tiimin laajentaminen tuntua luontevalta askeleelta. Kuitenkin ulkoistaminen tarjoaa… julkaisut
08.04.2024 Miten luodaan positiivinen asiakaspalvelukokemus? Asiakaspalvelun merkitys yrityksen menestykselle Asiakaspalvelu on yrityksen sydän. Se on ensimmäinen kosketuspiste asiakkaan ja yrityksen välillä, ja se voi tehdä… julkaisut
06.04.2024 Kuinka valita oikea asiakaspalvelun ulkoistuskumppani? Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt Kun yritys harkitsee asiakaspalvelun ulkoistamista, on tärkeää ymmärtää, mitä hyötyjä se voi tuoda. Ulkoistaminen voi auttaa keskittymään… artikkelit
06.04.2024 Mitä on digitaalinen asiakaspalvelu? Digitaalisen asiakaspalvelun perusteet Digitaalinen asiakaspalvelu on nykyaikainen tapa hoitaa asiakassuhteita ja vastata asiakkaiden tarpeisiin sähköisten kanavien kautta. Se kattaa laajan… julkaisut
05.04.2024 Milloin asiakapalvelun ulkoistaminen kannattaa? Asiakaspalvelun ulkoistamisen ajankohta Kun yritys kasvaa ja asiakaspalvelun tarve lisääntyy, voi ulkoistaminen tulla ajankohtaiseksi. Ulkoistaminen voi olla järkevää, jos sisäiset… julkaisut
04.04.2024 Miten asiakaspalvelun ulkoistus parantaa tehokkuutta? Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt Asiakaspalvelun ulkoistaminen on tehokas tapa vapauttaa yrityksen resursseja ydintoimintoihin keskittymiseen. Ulkoistamalla asiakaspalvelun ammattilaisten käsiin, yritys voi hyödyntää… julkaisut
04.04.2024 Mitä ovat asiakaspalvelun trendit? Asiakaspalvelun uudet tuulet Tänä päivänä asiakaspalvelu on paljon enemmän kuin pelkkä puhelimeen vastaaminen. Digitaalisen vallankumouksen myötä asiakaspalvelun trendit ovat muuttuneet… julkaisut