29.03.2024 Kuinka parantaa asiakaspalvelua yrityksessä? Asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnassa Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pitää liiketoiminnan elossa ja asiakkaat tyytyväisinä. Se on ensisijainen kosketuspiste asiakkaan ja… julkaisut
29.03.2024 Asiakaspalvelijan vuokraus: Vinkit onnistumiseen Miksi vuokrata asiakaspalvelija? Asiakaspalvelun merkitys yrityksen menestykselle on kiistaton. Laadukas asiakaspalvelu luo positiivisen ensivaikutelman, rakentaa asiakasuskollisuutta ja erottaa sinut kilpailijoista. julkaisut
29.03.2024 Kuinka rakentaa asiakaspalvelustrategia? Asiakaspalvelun merkitys yrityksen menestykselle Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pumppaa elinvoimaa koko organisaation toimintaan. Ymmärrämme, että asiakaspalvelun laatu vaikuttaa suoraan… julkaisut
28.03.2024 Myyjä ei myy, miten toimia? Kun myyntitavoitteet jäävät saavuttamatta Jokainen myyntiorganisaatio kohtaa aikoja, jolloin myyntiluvut eivät yllä odotettuihin tavoitteisiin. Tällaisina hetkinä on olennaista pysähtyä, arvioida… julkaisut
28.03.2024 Miksi harkita asiakaspalvelun vuokrausta? Asiakaspalvelun ulkoistamisen edut Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pitää huolen siitä, että asiakkaat saavat tarvitsemansa tuen ja palvelun. Ulkoistamalla asiakaspalvelun… julkaisut
28.03.2024 Miten kehittää asiakaspalvelusta kilpailuetu? Asiakaspalvelun merkitys kilpailuedun rakentajana Asiakaspalvelu on nykypäivänä yksi keskeisimmistä tekijöistä, kun puhutaan yrityksen kilpailuedusta. Asiakkaat odottavat nopeaa, henkilökohtaista ja asiantuntevaa… julkaisut
27.03.2024 Rainmaker on valittu Lumme Energian uudeksi asiakaspalvelukumppaniksi! Uusia menestysmahdollisuuksia näkyvissä! Iloksemme voimme ilmoittaa, että Rainmaker on Lumme Energian uusi asiakaspalvelukumppani. Lumme Energia tuottaa kestäviä ja… asiakaspalvelu
27.03.2024 Genesys ja Rainmaker järjestivät Suomen ensimmäisen Genesys -käyttäjätapaamisen Aina hieman jännittää astua lavalle, varsinkin silloin kun toimii upean tapahtuman co-hostina. Mutta silti, mikä tunne onkaan… asiakaspalvelu
27.03.2024 Miksi yritysten tulisi harkita ulkoistettua asiakaspalvelua? Ulkoistetun asiakaspalvelun hyödyt Asiakaspalvelun ulkoistaminen on tehokas tapa parantaa yrityksen toimintaa ja keskittyä ydinliiketoimintaan. Ulkoistamalla asiakaspalvelun yritykset voivat hyödyntää kumppanin… julkaisut
27.03.2024 Miten ulkoistettu asiakaspalvelu säästää aikaa ja resursseja? Ulkoistetun asiakaspalvelun hyödyt Monikanavainen asiakaspalvelu on nykyaikaisen liiketoiminnan kulmakivi. Ymmärrämme, että tehokas asiakaspalvelu on avainasemassa yrityksen menestyksessä. Ulkoistamalla asiakaspalvelunne voitte… julkaisut