21.02.2025 Mistä apua henkilöstön hallintaan media-alalla? Miksi henkilöstön hallinta on tärkeää? Media-ala on jatkuvasti muuttuva ja nopeatempoinen ympäristö, jossa henkilöstön hallinta on keskeisessä asemassa. Ala vaatii… julkaisut
20.02.2025 Kuinka parantaa asiakaspalvelua energia-alalla? Teknologian hyödyntäminen asiakaspalvelussa Energia-ala on viime vuosina kokenut merkittäviä muutoksia teknologisen kehityksen myötä. Asiakaspalvelussa teknologian hyödyntäminen voi parantaa asiakaskokemusta huomattavasti. julkaisut
19.02.2025 Kuinka teleoperaattorit voivat tehostaa myyntiään? Miten teleoperaattorit voivat parantaa asiakaskokemusta? Asiakaskokemuksen parantaminen on yksi keskeisimmistä tavoista, joilla teleoperaattorit voivat tehostaa myyntiään. Asiakkaiden tyytyväisyys ei ainoastaan… julkaisut
18.02.2025 Kuinka löytää kokeneita asiakaspalvelijoita? Mistä aloittaa etsintä? Kokeneiden asiakaspalvelijoiden löytäminen voi tuntua haastavalta, mutta oikean lähestymistavan avulla se on täysin mahdollista. Ensimmäinen askel on… julkaisut
17.02.2025 Miten löytää henkilöstöä ravintola-alan sesonkityöhön? Miten hyödyntää Rainmakerin ratkaisuja rekrytoinnissa? Rainmaker tarjoaa monipuolisia ja tehokkaita ratkaisuja henkilöstön rekrytointiin, erityisesti ravintola-alan sesonkityöhön. Me autamme yrityksiä tavoittamaan… julkaisut
15.02.2025 Miten hoitaa monikanavaista asiakaspalvelua tehokkaasti? Miten monikanavainen asiakaspalvelu tehostaa yrityksen toimintaa? Monikanavainen asiakaspalvelu on nykyään välttämättömyys yrityksille, jotka haluavat tarjota erinomaisen asiakaskokemuksen. Kun asiakaspalvelua tarjotaan… julkaisut
14.02.2025 Mitkä ovat asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt? Asiakaspalvelun ulkoistaminen Asiakaspalvelun ulkoistaminen viittaa siihen, että yritys siirtää osan tai koko asiakaspalvelutoimintonsa ulkopuolisen palveluntarjoajan hoidettavaksi. Tämä strategia mahdollistaa yrityksille… julkaisut
13.02.2025 Mistä löytää osaavia myyntihenkilöitä yritykselle? Osaavien myyntihenkilöiden löytäminen voi olla haaste monille yrityksille, sillä kilpailu parhaista kyvyistä on kovaa. Myyntihenkilöt ovat yrityksen tärkeitä voimavaroja, sillä… julkaisut
12.02.2025 Mistä saada apua asiakaspalvelun ruuhkahuippuihin? Asiakaspalvelun ruuhkahuiput ovat ajanjaksoja, jolloin asiakaspalvelutiimi kohtaa tavallista suuremman määrän asiakaskontakteja. Näitä voivat olla esimerkiksi kampanjakaudet, uusien tuotteiden lanseeraukset tai… julkaisut
11.02.2025 Kuinka parantaa myyntitiimin suorituskykyä? Aseta selkeät tavoitteet Myyntitiimin suorituskyvyn parantaminen alkaa selkeistä ja mitattavista tavoitteista. Tavoitteet auttavat suuntaamaan tiimin ponnistelut ja luomaan yhteisen päämäärän. julkaisut