31.10.2024 Miksi myyjän rekrytointi kannattaa ulkoistaa? Myyjän rekrytointi on kriittinen osa yrityksen menestystä, mutta se voi olla myös aikaa vievä ja monimutkainen prosessi. Ulkoistamalla myyjän rekrytoinnin,… julkaisut
30.10.2024 Miten rekrytointipalvelut säästävät aikaa ja rahaa? Rekrytointipalvelut ovat yrityksille arvokas työkalu, joka voi merkittävästi säästää sekä aikaa että rahaa. Kun yritys ulkoistaa rekrytointiprosessinsa ammattilaisille, se voi… julkaisut
29.10.2024 Kuinka asiakaspalvelun rekrytointi sujuu helpommin? Asiakaspalvelun rekrytointi voi olla haastava prosessi, mutta oikeilla strategioilla ja työkaluilla se voidaan tehdä huomattavasti helpommaksi. Tärkeintä on ymmärtää, mitä… julkaisut
28.10.2024 Tehokkaat back office -palvelut yrityksesi tueksi Mitä ovat back office -palvelut? Back office -palvelut ovat yrityksen sisäisiä toimintoja, jotka tukevat etulinjan toimintaa, kuten myyntiä ja asiakaspalvelua. julkaisut
25.10.2024 Back office -palvelut: yrityksesi menestyksen perusta Mitä ovat back office -palvelut? Back office -palvelut ovat yrityksen sisäisiä toimintoja, jotka tukevat liiketoiminnan sujuvuutta ja tehokkuutta. Näihin palveluihin… julkaisut
24.10.2024 Säästä aikaa ja rahaa ulkoistamalla taustatyöt Miksi ulkoistaminen kannattaa? Ulkoistaminen on strateginen päätös, joka voi tuoda merkittäviä etuja yrityksille. Se mahdollistaa keskittymisen ydinliiketoimintaan, kun ulkopuolinen kumppani… julkaisut
23.10.2024 Näin Rainmakerilla juhlistettiin Asiakaspalvelu-viikkoa 7.-11.10.2024! Muistamisia ja herkkuhetkiä… artikkelit
23.10.2024 Paranna asiakaspalvelua back office -ratkaisuilla Mitä ovat back office -ratkaisut ja miten ne tukevat asiakaspalvelua Back office -ratkaisut ovat yrityksen sisäisiä prosesseja ja järjestelmiä, jotka… julkaisut
09.10.2024 Tekoälyn ja äänianalyysin uudet mahdollisuudet asiakaspalvelun, myynnin ja prospektoinnin kehittämisessä PATA-hanke: Tekoälyä ja puheanalytiikkaa asiakaskohtaamisten kehittämiseksi Haaga-Helian, Business Finlandin ja Turun yliopiston yhteistyössä toteuttama PATA-hanke (Parempia Asiakaskohtaamisia Tekoälyn Avulla)… artikkelit
30.09.2024 Kuinka kehittää tehokasta asiakaspalvelutyötä? Asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnalle Tehokas asiakaspalvelu on yksi yrityksen menestyksen kulmakivistä. Se ei ainoastaan paranna asiakaskokemusta, vaan myös lisää asiakasuskollisuutta ja… julkaisut