Contact Center -palvelut

Parempaa myynnillistä asiakaspalvelua kohtaaminen kerrallaan

Ota yhteyttä!

Parasta asiakaspalvelua ja lisää myyntiä

Myynnillinen ja monikanavainen asiakaspalvelu tuo asiakkaan lähemmäksi, lisää myyntiä sekä parantaa asiakaskokemusta. Meillä Rainmakerillä on pitkä ja menestyksekäs kokemus myynnin ja asiakaspalvelun kumppanina toimimisesta.

Ajattelemme, että tyytyväisin asiakas on ostava asiakas. Jokainen kohtaaminen on mahdollisuus myydä ja myynti on vahvuutemme, kanavasta riippumatta. Rohkea, energinen ja ihmisläheinen asenne on meille sydämen asia ja jokaisen asiakaskohtaamisen perusta. Asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus (NPS) ovat tärkeimpiä mittareita toiminnastamme. Kohtaamme päivittäin yli 10.000 asiakasta monikanavaisesti, verkossa, chatissä ja puhelimitse.

Kohtaamme asiakkaita jatkuvasti myös kasvokkain. Mikäli olet kiinnostunut näistä kohtaamisista ja palveluista, lue lisää täältä.

Monikanavaisuus

Monikanavaisessa asiakaspalvelussa asiakkaalla on valittavanaan hänelle mieluisimmat asiointi- ja ostokanavat – parhaimmillaan vuorokauden ajasta riippumatta. Monikanavainen palveluratkaisumme tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet toteuttaa asiakkaan asiointipolku juuri tarpeiden mukaiseksi. Hyvän asiakaskokemuksen perustana on helppo ja saumaton yhteys , mutta pelkällään se ei riitä. Haluamme, että jokainen kohtaaminen saa hymyn asiakkaan huulille sen lisäksi, että löydämme yhdessä asiakkaan kanssa aina hänelle parhaiten sopivan ratkaisun.

Miksi valita Rainmaker kumppaniksi?

  • Missiomme on “Jotta ihminen voisi rakastaa työtään”. Teemme paljon töitä tämän mission toteuttamiseksi ja uskomme, että työntekijöidemme tyytyväisyys kuuluu aina loppuasiakkaalle asti.
  • Asiakkaidemme ja heidän asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta mitataan jatkuvasti.
  • Palvelumuotoilulla ja modernilla palveluratkaisullamme rakennamme sekä teknisesti että toiminnallisesti yrityksellesi parhaan kokonaisuuden.
  • Pitkä kokemus ja osaaminen menestyksekkäästä contact center -toimintojen sekä myynnin johtamisesta varmistaa kehittävän ja kehittyvän kumppanuuden.
  • Automaatio ja robotiikka poistavat ja virtaviivaistavat yksinkertaiset rutiiniluonteiset tehtävät vapauttaen enemmän aikaa asiakaskohtaamisiin.
  • Skaalautuva ja joustava henkilöstösuunnittelumme ennakoi ja varmistaa proaktiivisesti parhaan mahdollisen laadun ja tavoitettavuuden.

 

“Rainmakerin kanssa yhteistyö on aitoa kumppanuutta. Ihmiset, vahva myyntikulttuuri, reilu peli sekä erittäin tavoitteellinen ajattelu ovat Rainmakerin selkeitä vahvuuksia. Yhteistyö on laajentunut vaihe vaiheelta viimeisen vuoden aikana. Tulokset ovat olleet erittäin rohkaisevia.” 

– Minna Kelonen Sanoma Media Finland Oy:n myyntijohtaja.

Haluatko kuulla lisää moderneista palveluratkaisuistamme? Niillä saadaan aikaan aitoja tuloksia.

Contact Center palveluita luotsaavat Merja ja Risto juttelevat asiasta mielellään lisää, soita tai laita meille rohkeasti viestiä!


Merja Laakso
merja.laakso@rainmaker.fi
045 164 9510

 


Risto Ylitalo
risto.ylitalo@rainmaker.fi
050 400 0492

Kaipaatko myynnillistä ja monikanavaista asiakaspalvelukumppania?

Laita viestiä, niin olemme sinuun pian yhteydessä.





Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten

Rainmaker tarjooma