Contact Center -palvelut

Parempaa myynnillistä asiakaspalvelua kohtaaminen kerrallaan

Ota yhteyttä!

Rainmaker Contact Center

Rainmakerin contact centerin peruskivi muurattiin vuonna 2015, kun entisestä Savonlinnan Sametista tuli osa Rainmakeria yrityskaupan seurauksena.  Seuraavana vuonna Rovaniemellä ja Oulussa toiminut Pro Center fuusioitui myös osaksi Rainmakeria. Tässä vaiheessa contact center palvelut työllistivät noin 35 ahkeraa ammattilaista. Seuraavat pari vuotta olivat kovan kasvun aikaa. uudet toimipisteet avattiin 2017 Helsinkiin, Rainmakerin pääkonttorin yhteyteen sekä keväällä 2018 Espanjan Torreviejaan. Tultaessa vuoteen 2019 Rainmakerin contact centerit työllistivät jo n. 200 iloista ammattilaista, kunnes kesäkuussa 2019 Rainmaker -perheeseen liittyi ManpowerGroup Contact Center Oy ja sen 450 huippuammattilaista.

Haluan kuulla lisää.

Merkityksellisiä kohtaamisia ja parempaa myyntiä

Yksi puhelu voi olla vuosikausiin asiakkaan ainoa kosketus brändiin tai palvelun tuottajaan. Siksi tämä yksittäinen kohtaaminen voi määritellä koko sen tunteen, jota asiakaskokemukseksi kutsutaan. Kun tuo kohtaaminen voidaan tarjoilla asiakkaalle monikanavaisesti, hänen tarpeensa huomioiden, asiakas pysyy lähellä. Lähellä pysyvä asiakas on tyytyväinen, ostava asiakas.

Perimämme on asiakkaiden hankkimisessa, myyntityössä. Kokemuksemme yksittäisen kohtaamisen merkityksestä asiakkuuden syntymisessä, auttaa ymmärtämään kohtaamisen merkityksen asiakkaan pitämisessä. Näistä yksittäisistä kohtaamisista syntyy päivittäin yli 10 000 uutta kokemusta, joista ottamme oppia. Oppia tarvitsemme, koska asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus ovat meille sydämen asia.

Ymmärrämme, ettei luottamus synny hetkessä, eikä varsinkaan teksteissä. Jos voimme kohdata sinut, annat kenties meidän kohdata asiakkaasi. Olemme täällä sinua varten.

Jutellaan lisää!

Kohtaamme asiakkaita jatkuvasti myös kasvokkain. Mikäli olet kiinnostunut näistä kohtaamisista ja palveluista, lue lisää täältä.

Monikanavaisuus

Monikanavaisessa asiakaspalvelussa asiakkaalla on valittavanaan hänelle mieluisimmat asiointi- ja ostokanavat – parhaimmillaan vuorokauden ajasta riippumatta. Monikanavainen palveluratkaisumme tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet toteuttaa asiakkaan asiointipolku juuri tarpeiden mukaiseksi. Hyvän asiakaskokemuksen perustana on helppo ja saumaton yhteys , mutta pelkällään se ei riitä. Haluamme, että jokainen kohtaaminen saa hymyn asiakkaan huulille sen lisäksi, että löydämme yhdessä asiakkaan kanssa aina hänelle parhaiten sopivan ratkaisun.

Asiakkaan ääni -podcast

Podcastissa äänessä Rainmakerin asiakkaat. Vastaamme kysymyksiin, mitä asiakkaamme tekevät sekä mitä olemme tehneet yhdessä ja miksi?

Tässä podcastissa Miika Toivanen, joka vastaa Fortumilla ulkoisista myynnin kumppaneista kertoo kireän kilpailutilanteen haasteista ja haasteiden voittamisesta.

Ota yhteyttä!

Miksi valita Rainmaker kumppaniksi?

  • Missiomme on “Jotta ihmiset voisivat rakastaa työtään”. Teemme paljon töitä tämän mission toteuttamiseksi ja uskomme, että työntekijöidemme tyytyväisyys kuuluu aina loppuasiakkaalle asti.
  • Asiakkaidemme ja heidän asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta mitataan jatkuvasti.
  • Palvelumuotoilulla ja modernilla palveluratkaisullamme rakennamme sekä teknisesti että toiminnallisesti yrityksellesi parhaan kokonaisuuden.
  • Pitkä kokemus ja osaaminen menestyksekkäästä contact center -toimintojen sekä myynnin johtamisesta varmistaa kehittävän ja kehittyvän kumppanuuden.
  • Automaatio ja robotiikka poistavat ja virtaviivaistavat yksinkertaiset rutiiniluonteiset tehtävät vapauttaen enemmän aikaa asiakaskohtaamisiin.
  • Skaalautuva ja joustava henkilöstösuunnittelumme ennakoi ja varmistaa proaktiivisesti parhaan mahdollisen laadun ja tavoitettavuuden.

 

“Rainmakerin kanssa yhteistyö on aitoa kumppanuutta. Ihmiset, vahva myyntikulttuuri, reilu peli sekä erittäin tavoitteellinen ajattelu ovat Rainmakerin selkeitä vahvuuksia. Yhteistyö on laajentunut vaihe vaiheelta viimeisen vuoden aikana. Tulokset ovat olleet erittäin rohkaisevia.” 

– Minna Kelonen Sanoma Media Finland Oy:n myyntijohtaja.

Haluatko kuulla lisää moderneista ratkaisuistamme? Niillä saadaan aikaan aitoja tuloksia.

Contact center -palveluita luotsaavat Merja ja Risto juttelevat asiasta mielellään lisää, soita tai laita meille rohkeasti viestiä!


Merja Laakso
merja.laakso@rainmaker.fi
045 164 9510

 


Risto Ylitalo
risto.ylitalo@rainmaker.fi
050 400 0492

Kaipaatko myynnillistä ja monikanavaista asiakaspalvelukumppania?

Laita viestiä, niin olemme sinuun pian yhteydessä.





Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten

Rainmaker palvelut