Myynnin palvelut

Enemmän parempaa myyntiä

Jutellaan!

Jätäthän yhteystietosi, niin keskustellaan lisää myynnin mahdollisuuksista!





Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten

Vai haluatko keskustella asiasta lisää vaikka heti?
Meillä myynnin palveluita luotsaava Sari jatkaa mielellään aiheesta kanssasi.

Sari Ström
Liiketoimintajohtaja
Myynnin palvelut
sari.strom@rainmaker.fi 
050 462 7301

Myynnin monipuoliset palvelut

Myynnin palvelut on meillä  laaja käsite. Se voi tarkoittaa yhden huippumyyjän löytämistä. Tai se voi tarkoittaa täysin uuden palvelun tuomista markkinoille monikanavaisesti avaimet käteen -palveluna.

Meillä Rainmakerillä rakastetaan myyntiä. Meillä rakastetaan myös onnistumista ja hyviä tuloksia. Haluamme toteuttaa asiakkaillemme parhaimmat versiot heidän nykyisiin myyntikanaviinsa sekä luoda heille täysin uusia toimintamalleja ja kohderyhmiä, joita tavoitella. Haluamme olla myös mukana toteutuksessa; löytää parhaimmat potentiaalit oikeisiin tehtäviin ja johtaa kokonaisuutta vahvalla lähiesimiestyöllä, josta olemmekin saaneet kiitosta.

Ihmisinä olemme luovia ja intohimoisia, mutta myös nöyriä. Kulttuuriimme kuuluu suhtautua asioihin lapsen avoimuudella ja rohkeudella. Asiakkaidemme kanssa käymme jatkuvaa luovaa sparrailua ja haastamme itsemme löytämään parempia tuloksia, enemmän volyymia ja ennen kaikkea mieleenpainuvia asiakaskohtaamisia!

Me uskomme myynnin läpinäkyvyyteen ja mitattavuuteen.
Me uskomme yksilön ohjaamiseen ja esimerkillä johtamiseen.
#tekemälläeiväittämällä

Kohtaamme jatkuvasti asiakkaita myös verkossa, chatissä ja puhelimitse. Mikäli olet kiinnostunut näistä kohtaamisista ja palveluista, lue lisää täältä.

Enemmän parempaa myyntiä

Haluamme antaa asiakkaillemme mahdollisuuden keskittyä siihen, mikä on heidän yrityksellensä tärkeintä. Olkoon se sitten oman tuotteen tai palvelun kehittäminen tai kilpailukyvyn parantaminen. Me huolehdimme  siitä, että asiakas saa kauttamme enemmän parempaa myyntiä.

Olemme auttaneet asiakkaitamme saamaan enemmän myyntiä esimerkiksi myymäläympäristössä  tuottamalla samasta asiakasvirrasta parempaa tulosta. Tulokset ovat parantuneet monilla kaupan perusmittareilla kuten keskiostosten kasvulla, tuotteiden määrällä kuitilla sekä parantuneella asiakastyytyväisyydellä. Unohtamatta tietenkään työntekijäkokemusta.

Olemme myös auttaneet asiakkaitamme saamaan parempaa myyntiä mm. panostamalla asiakaskohtaamisiin ja tekemällä ostamisen asiakkaille helpommaksi. Tämä tapahtuu esimerkiksi muuttamalla palvelumallia ja tuomalla siihen systemaattisen ohjauksen esimerkiksi pelillistämisen keinoin. Tuloksina olemme onnistuneet solmimaan asiakkaillemme pitkäaikaisempia ja laadukkaampia asiakassuhteita, joista parhaimmillaan muodostuu kumppanuuksia.

Haluamme auttaa asiakkaitamme kasvamaan ja sitä myös asiakkaamme meiltä usein pyytävät. Toimit sitten kuluttaja- tai yrityspuolella, me haluamme auttaa yritystäsi menestymään.

Case: Fortum

Vuodesta 2011 toteutettu Fortumin shop-in-shop -myyntikanava on onnistunut hienosti. Kanava on kasvanut lyhyessä ajassa merkittäväksi myynti- ja asiakaspalvelukanavaksi. Olemme toteuttaneet kanavan kautta myös messutapahtumia ainutlaatuisella ja menestyksekkäällä konseptilla. Yhteistyö on laajentunut kattamaan myös myynti- ja asiakaspalvelutyötä puhelinpalveluissa sekä online-kanavassa chat-palveluna.

”Toimialamme kehittyy kovaa vauhtia ja me Fortumilla haluamme olla sen kehittämisessä eturintamassa. Tarjoamme laajan valikoiman tuotteita ja palveluita helpottamaan asiakkaan arkea. Haluamme myös tarjota kuluttajille helpon tavan asioida kanssamme monikanavaisesti. On tärkeää, että meillä on tähän yhteistyökumppaneita, jotka suhtautuvat intohimoisesti omaan tekemiseensä. He auttavat meitä omalta osaltaan palvelemaan asiakkaitamme sekä saavuttamaan omat tavoitteemme ja varmistavat erinomaisen asiakaskokemuksen jokaisessa asiakaskohtaamisessa.”

– Tuomas Oksanen, myyntijohtaja Fortum

Rainmaker tarjooma