Myynnin palvelut

Enemmän parempaa myyntiä

Jutellaan!

Jätäthän yhteystietosi, niin keskustellaan lisää myynnin mahdollisuuksista!





Hyväksyn tietojeni tallentamisen yhteydenpitoa varten

Vai haluatko keskustella asiasta lisää vaikka heti?

Meillä myynnin palveluita luotsaava Sari jatkaa mielellään aiheesta kanssasi.

Sari Ström
Liiketoimintajohtaja, Myynnin palvelut
sari.strom@rainmaker.fi
050 462 7301

Enemmän parempaa myyntiä ja tuloksia!

Me Rainmakerillä rakastamme myyntiä ja ihmisten kohtaamista, olemmehan kohtaamisten ammattilaisia. Meillä työskentelee satoja myyjiä ympäri Suomen ja tapaamme päivittäin kymmeniä tuhansia asiakkaita. Toimimme usealla toimialalla ja kokemusta myynnistä meille on karttunut jo kahdeltakymmeneltä vuodelta.

Asiakkaat tavoitamme siellä, missä he ovat; asiakasvirroissa, tapahtumissa, messuilla, liikkuvilla myynti- tai asiakaspalvelupisteillä sekä toisinaan ihmisten kodeissa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä: myymälämyynti, face-to-face myynti, feissaaminen, promootiot, roadshow jne. Kutsumme sitä millä nimellä tahansa, meillä asiakkaamme brändi ja asiakaskokemus kasvavat jokaisen kohtaamisen kautta ja tuloksia syntyy!

Kohtaamme jatkuvasti asiakkaita myös verkossa, chatissä ja puhelimitse. Mikäli olet kiinnostunut näistä kohtaamisista ja palveluista, lue lisää täältä.

Mikä erottaa meidät muista?

Kaikki kohtaamiset ovat tavoitteellistettuja ja myyjät saavat jatkuvaa valmennusta. Tekemistä seurataan ja mitataan reaaliajassa nykyaikaisten järjestelmien sekä esimiesten toimesta ja tarvittaessa tehdään ketterästi muutoksia.   Lähiesimiesten välittäminen ja jatkuva tuki kentällä kantavat hedelmää ja tulokset puhuvat puolestamme! Pelillistetty myynti ja motivoivat palkitsemismallit takaavat, että myyjämme laittavat itsensä likoon ja myyntiennätykset tahkotaan jatkuvasti uusiksi!

Vuosien aikana kehitetty ja testattu konseptoitu myyntitapa toimii kaiken perustana.  Konseptoitua tekemistä käytetään myös malleissa, joiden keskiössä on asiakaskokemuksen kehittäminen, ei niinkään myynti.

 

Carunan Asukaspalvelu kohtaa asiakkaita siellä missä he ovat: marketeissa, kotikadulla tai vaikka asiakkaiden kotona.

 

Case: Fortum

Vuodesta 2011 toteutettu Fortumin shop-in-shop -myyntikanava on onnistunut hienosti. Kanava on kasvanut lyhyessä ajassa merkittäväksi myynti- ja asiakaspalvelukanavaksi. Olemme toteuttaneet kanavan kautta myös messutapahtumia ainutlaatuisella ja menestyksekkäällä konseptilla. Yhteistyö on laajentunut kattamaan myös myynti- ja asiakaspalvelutyötä puhelinpalveluissa sekä online-kanavassa chat-palveluna.

”Toimialamme kehittyy kovaa vauhtia ja me Fortumilla haluamme olla sen kehittämisessä eturintamassa. Tarjoamme laajan valikoiman tuotteita ja palveluita helpottamaan asiakkaan arkea. Haluamme myös tarjota kuluttajille helpon tavan asioida kanssamme monikanavaisesti. On tärkeää, että meillä on tähän yhteistyökumppaneita, jotka suhtautuvat intohimoisesti omaan tekemiseensä. He auttavat meitä omalta osaltaan palvelemaan asiakkaitamme sekä saavuttamaan omat tavoitteemme ja varmistavat erinomaisen asiakaskokemuksen jokaisessa asiakaskohtaamisessa.”

– Tuomas Oksanen, myyntijohtaja Fortum

Rainmaker palvelut