30.05.2024 Webinaari: AI:n mahdollisuudet myynnissä ja asiakaspalvelussa 12.6.2024 klo 10-11 keskustelemme lisäarvon luomisesta asiakaspalvelun ja myynnin tehostamiseksi mm. tekoälyavusteisesti. Webinaarissa mukana Haaga-Helialta vieraileva työelämäyliopettaja… artikkelit
29.05.2024 Lisää myyntiä loppuvuodeksi? Monessa yrityksessä puntaroidaan tällä hetkellä loppuvuoden resursoinnin parissa. Kannattaako etsiä myyjää tai myyjiä nyt vai olisiko parempi siirtää päätöksenteko syksylle. artikkelit
20.05.2024 Ulkoista asiakaspalvelu rainmakerille: Kohtaamisen merkitys Asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt Asiakaspalvelun ulkoistaminen voi tuoda merkittäviä etuja yritykselle. Ensinnäkin, se vapauttaa resursseja ja aikaa, jotka voidaan kohdistaa… julkaisut
14.05.2024 Myyjän rekrytointi: Onnistuneen perehdytyksen merkitys Myyjän rekrytoinnin haasteet ja mahdollisuudet Myyjän rekrytointi on monivaiheinen prosessi, joka vaatii tarkkaa suunnittelua ja toteutusta. Oikean henkilön löytäminen voi… julkaisut
13.05.2024 Myynnin rekrytointi: Miten tunnistaa potentiaalinen myyjä Myyntityön merkitys ja haasteet Myyntityö on monille yrityksille elintärkeä osa liiketoimintaa. Se ei ainoastaan tuo tuloja, vaan myös rakentaa ja… julkaisut
12.05.2024 Myyjän rekrytointi: Onnistunut tiimin rakentaminen Myyjän rekrytoinnin haasteet ja mahdollisuudet Myyjän rekrytointi on yksi yrityksen tärkeimmistä tehtävistä, sillä myyntitiimi on usein suoraan vastuussa yrityksen tuloksesta. julkaisut
08.05.2024 Mitkä ovat ulkoistetun asiakaspalvelun keskeiset edut? Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pitää yllä asiakassuhteita ja varmistaa asiakastyytyväisyyden. Monet yritykset ovat löytäneet ulkoistetun asiakaspalvelun tarjoamat edut, jotka… julkaisut
07.05.2024 Rainmaker mukana Strategy Talk HR -tapahtumassa! Strategy Talk HR -tapahtuma Helsingin Kattilahallissa 15.5.2024 tarjoaa HR-ammattilaisille mahdollisuuden uppoutua rohkeaan ja inspiroivaan keskusteluun ajankohtaisista HR-kysymyksistä. Tapahtuma… artikkelit
07.05.2024 Myyjän rekrytointi rainmakerilla: 5 askelta menestykseen Ensimmäinen askel: Tarpeiden kartoitus Myyjän rekrytointi alkaa aina tarpeiden kartoituksella. On tärkeää ymmärtää, millaisia myyjiä yrityksesi tarvitsee ja millaisiin tehtäviin… julkaisut
07.05.2024 Asiakaspalvelun ulkoistus: Tehokas ratkaisu Miksi ulkoistaa asiakaspalvelu? Asiakaspalvelun ulkoistaminen on yhä suositumpi ratkaisu yrityksille, jotka haluavat keskittyä ydinliiketoimintaansa. Ulkoistamalla asiakaspalvelun voit varmistaa, että asiakkaasi… julkaisut