25.04.2024 Kuinka tehostaa yrityksen uusmyyntiä SDR-palvelun avulla? Rainmaker tarjoaa tehokkaan SDR-palvelun, joka auttaa yrityksiä saavuttamaan myyntitavoitteensa entistä nopeammin ja… blogi
25.04.2024 Asiakaspalvelu puhelimessa vs. sähköpostitse Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, ja sen merkitys korostuu entisestään digitaalisessa maailmassa, jossa asiakkaat odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Puhelin ja… julkaisut
25.04.2024 Asiakaskohtaamisen tärkeys liiketoiminnassa Asiakaskohtaaminen on yrityksen ja asiakkaan välisen vuorovaikutuksen kulmakivi. Se on hetki, jossa asiakassuhde joko vahvistuu tai heikkenee, ja siksi sen… artikkelit
25.04.2024 Chat-asiakaspalvelija – Tulevaisuuden asiakaspalvelun kulmakivi Asiakaspalvelun maailma on muuttunut merkittävästi viime vuosina, ja yhä useammin yritykset kääntyvät teknologian puoleen parantaakseen asiakaskokemusta. Chat-asiakaspalvelijat ovat nousseet suureen… julkaisut
25.04.2024 Mitä on hyvä asiakaspalvelu? Asiakaspalvelu on usein ensimmäinen kosketuspiste yrityksen ja asiakkaan välillä, ja se voi ratkaista paljon siitä, kuinka asiakas kokee palvelun tai… julkaisut
25.04.2024 Erinomaisia asiakaspalvelukokemuksia asiakkaillesi Palvele asiakkaitasi nopeasti ja sujuvasti kaikissa kanavissa. Asiakaspalvelukumppanisi tarjoaa onnistuneita asiakaskohtaamisia kaikissa kanavissa joka päivä vuoden ympäri. Tämä tarkoittaa, että… julkaisut
25.04.2024 Suomalaisten vinkit asiakaspalvelukokemusten parantamiseen Selvitimme Taloustutkimuksella teettämämme tutkimuksen avulla suomalaisten kokemuksia, ajatuksia, odotuksia ja toiveita asiakaspalveluille. Aiemmissa blogeissa olemme kertoneet tuloksista eri näkökulmista. Kysyimme… julkaisut
12.04.2024 Digitaalinen asiakaspalvelu - Tehosta asiakaskokemusta Rainmakerin avulla Mitä on digitaalinen asiakaspalvelu? Digitaalinen asiakaspalvelu tarkoittaa teknologiapohjaisten ratkaisujen hyödyntämistä asiakaspalveluprosesseissa. Se kattaa kaikki digitaaliset kanavat ja työkalut, joiden avulla… julkaisut
11.04.2024 Asiakaspalvelu ja asiakaskokemus Monikanavainen asiakaspalvelu kuluttajille Rainmakerillä ymmärrämme, että asiakaspalvelun on oltava saumaton kokemus riippumatta siitä, missä kanavassa asiakas meihin ottaa yhteyttä. julkaisut
10.04.2024 Kuinka kehittää asiakaspalvelutaitoja? Asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnassa Asiakaspalvelu on yrityksen sydän, joka pumppaa elinvoimaa koko organisaation toimintaan. Laadukas asiakaspalvelu luo pohjan pitkäaikaisille asiakassuhteille ja… julkaisut